Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanot työkaverille, että ei kiinnosta? Vai sanoisitko?

Vierailija
24.09.2019 |

Mitä vastaat jos työkaveri, joka on ok seuraa töissä mutta jota et sen lähemmin halua tuntea, pyytää sua työajan ulkopuolella johonkin?

Onko kohtelias tapa suostua, mutta jättää ajankohta avoimeksi ja antaa hänen itse tajuta että mitään ei koskaan tule?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on sellainen juttu ettet halua olla tekemisissä hänen kanssaan työajan ulkopuolella?

Vierailija
2/7 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä on sellainen juttu ettet halua olla tekemisissä hänen kanssaan työajan ulkopuolella?

En vaan halua seuraa töistä. Ylipäätään olen aika nirso ihmissuhteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysytään näin:

kummin sinä haluaisit tulla tällaisessa tilanteessa torjutuksi? Suoraan vai epäsuorasti?

Vierailija
4/7 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaus on aina alhaista. Vielä huonompi vaihtoehto se on silloin, kun joudut joka tapauksessa olemaan tekemisissä sen ihmisen kanssa. Ole suora, kiitos.

Vierailija
5/7 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole suora mutta kohtelias. "Kiitos mutta ei valitettavasti sovi. Mulla on vapaa-aika muutenkin tosi täyttä." Näin tuot esille sen, ettet jatkossakaan pysty treffaamaan häntä työajan ulkopuolella.

Vierailija
6/7 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano hänelle että ystävyytenne on ok työajan sisäpuolella mutta et halua nähdä muuten. Kannattaa sanoa vain suoraan ja rehellisesti.

Vierailija
7/7 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaus on aina alhaista. Vielä huonompi vaihtoehto se on silloin, kun joudut joka tapauksessa olemaan tekemisissä sen ihmisen kanssa. Ole suora, kiitos.

"Kiitos kutsusta, mutta ei. En halua tuntea sinua yhtään enempää kuin on pakko. Nähdään taas huomenna ja jatketaan juttua!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi