Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten selität tämän miespuolisen työntekijän käytöksen?

Vierailija
24.09.2019 |

Toimin esimiehenä, olen siis nainen yrityksessä, jossa kollegani alaisena on mies, joka tekee töitä samassa rakennuksessa. Aiemmin tämä mies on puhunut niitä näitä toki työhön liittyvää, nykyään ei hädintuskin sano edes huomenta vaan tuijottaa. Mistä tällainen voi johtua? Ei siis ilkeile, mutta käytös muuttunut.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin, että on ihastunut.

Vierailija
2/40 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät itsekin, että on ihastunut.

En jaksa uskoa moiseen. Ja siksi tätä pohdin, koska olen ystävällinen kaikille ja asiallinen, että mikä voi saada tuollaisen käytöksen aikaan. Enkä viitsi kysyäkkään, kun ei suoranaisesti vaikuta töihin tai muuhun. Aiemmin jutteli niitä näitä töistä ja nyt ei juuri mitään, saattaa katsoa vain ja lähteä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai voit kysyä, onko hänellä kotona kaìkki hyvin, kun on niin hiljainen?

Vierailija
4/40 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on murheita, jotka eivät liity sinuun tai työhön. Jotkut kertoo mielellään kun hienotunteisesti kysyy, toiset ärtyvät "kun tehdään numero".

Vierailija
5/40 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa yrityksessä päästetään nainen esimiesasemaan ja miksi?

Vierailija
6/40 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua. Jos ei tuo mies sattumalta kirjoittele täällä, niin tuskin löydät vastausta.

Vierailija
7/40 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia naiset eivät sovi esimiehiksi. Nytkin pähkäilee alaisensa asioita tuntemattomien kanssa, vaikka asiat eivät kuulu edes ap:lle itselleen. Kaikki menee aina tunteelliseksi perseilyksi.

Vierailija
8/40 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä esimies saa vointia kysellä, itseasiassa pitääkin. Voihan olla töitä liikaa tms, tai tyrä kivespussissa.

Vierailija
9/40 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On "kuullu juttua" susta.

Vierailija
10/40 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia naiset eivät sovi esimiehiksi. Nytkin pähkäilee alaisensa asioita tuntemattomien kanssa, vaikka asiat eivät kuulu edes ap:lle itselleen. Kaikki menee aina tunteelliseksi perseilyksi.

Sinulla meni tunteisiin, huomaatko persetyyppi?

Vierailija
11/40 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 7 on toksinen heteromies, lasinhauraan egonsa kanssa samaistuu laktoosi-intoleranssin kanssa kamppailevaan alaiseesi, joka pelkää päästävänsä löysät pöksyyn töissä mutta ei luovu jokailtaisesta lohtujäätelöstään, jonka kauhomiseen sublimoi seksuaaliset turhaumansa.

Vierailija
12/40 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala sanoa. Ehkä mies ei työntekijänä vain tykkää teistä pomoista ja jos kollegasi on ryöpyttänyt häntä, niin hän näkee sinut myös auktoriteettina. Tuo voisi olla realistinen syy.

Vierailija
13/40 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankala sanoa. Ehkä mies ei työntekijänä vain tykkää teistä pomoista ja jos kollegasi on ryöpyttänyt häntä, niin hän näkee sinut myös auktoriteettina. Tuo voisi olla realistinen syy.

Tarkemmin vielä työnantajan edustajana.

Vierailija
14/40 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin olen yhteen kauniiseen naiseen "esimies?" ihastunut, mutta en sentään noin tuppisuu olisi. Ehkä hän sai minut kiinni jostain tuhmasta tempusta palstalla...

Tuo voisi olla syy. Samat reaktiot pätee muuten moniin ihastuneisiin naisiin...

Vierailija
15/40 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse esinainen, ja jututan kyllä aina työntekijää jos mulla on tunne että joku asia on vialla. Ja yleensähän onkin - jotain ikävää sattunut, terveyshuolia, ongelmia työhön liittyen.

Vierailija
16/40 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itse esinainen, ja jututan kyllä aina työntekijää jos mulla on tunne että joku asia on vialla. Ja yleensähän onkin - jotain ikävää sattunut, terveyshuolia, ongelmia työhön liittyen.

Kuulostaa ihan karsealta työpaikalta. Onneksi en ole teillä töissä.

Vierailija
17/40 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niiin totta.

Vierailija
18/40 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu jos alainen on huomioita herättävästi muuttunut, mutta en ihan kevein perustein. meillä onneksi ihmiset puhuu omassa porukassa aika hyvin jos v..ttaa, paitsi tietenkin nainen koska hän raivoaa.:D

mies51v

Vierailija
19/40 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hel*ettiä se sinulle kuuluu? Ei ole edes oma alaisesi ja kyselet täällä vinksahtaneiden palstalla! Surkeasssa jamassa näyttää olevan teidän työpaikan asiat.

Vierailija
20/40 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet painajaismainen esimies. Tuntemustesi ja olettamustesi perusteella pakotat työntekijän "juttelemaan". Jostain syystä sinä ja kaltaisesi olette nimenomaan naisia...