Ihanaa, kun ilmat viileni ja tatuoidut raajat peittyivät vaatteisiin!
Taas saa nauttia puolisen vuotta puhtaasta maisemasta kuvien ollessa poissa ja piilossa.
Kommentit (12)
Tajuatko että sinä olet osaltasi vaikuttamassa ihmisten ulkonäköpaineisiin kritisoimalla täällä negatiivisesti toisten valintoja? Miksi edes teet tuollaisen aloituksen, jos itse et koe syvää häpeää jostain omasta ulkonäköösi liittyvästä epäkohdasta, ja siksi yrität saada toisia ihmisiä kokemaan huonommuutta jostain tatuoinneista jotta et kokisi omaa oloasi niin huonoksi. Typerää, ja somekiusaamista.
Onko sulla mielenterveyden kanssa jotain ongelmia?
Ehkä sinun.kannattaisi pysyä ihan vain sisällä kotosalla, olipa keli mikä tahansa.
Isot näkyvät tatuoinnit on kyllä rumia.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi häiritä noin paljon.
Voi, minulla on muitakin rankkoja pakkomielteitä. Elämä on niin vaikeaa :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Isot näkyvät tatuoinnit on kyllä rumia.
Hirveitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se on just niin vaikeaa kuin kuvittelet sen olevan.
Kävin tässä yks päivä kaupungilla ja ihmettelin kun kaikilla muilla oli takit päällä. Mulla t-paita. Käsivarsitatuoinnin lisäksi löytyy nimittäin sen verran ylipainoa, etten ihan vielä palele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuo ei ole oikea ap, vaan minä olen oikea ap ja peittäisin tatuoinnit punalapuilla!
Ap
En ymmärrä tätä aloitusta enkä muitakaan, joissa kouhkataan toisten vartalosta/pukeutumisesta.
Jos asut kaupungissa, näet päivittäin kymmeniä ihmisiä. Suurin osa heistä ei ole silmääsi viehättäviä/hienosti pukeutuvia. Siihen pitää vain tottua. Vallitsevia muotijuttuja ei voi hallita.
Minua ärsyttävät monet asiat katukuvassa, mutta en tee siitä tuollaista ongelmaa itselleni. Videotaulut, en tykkää. Räikeät vaatteet ja asusteet, en tykkää. Tietynlaiset bussien näytöt, en tykkää. Pitää vaan katsoa muualle, ei siinä muu auta. Jos jäisin miettimään miten inhottavasti tuo bussin numero pistää silmään kun se on tuon värinen, niin saisin varmasti pahan mielen aikaiseksi joka päivä.
Tai muuta sitten jonnekin maalaispaikkakunnalle, jossa kaikki asukkaat ovat yli 50 v ja vanhanaikaisia. Ei näy tatuointeja.
Visualistisena ihmisenä lähinnä harmittaa, ettei katukuvassa näe nastaa inkkiä.