Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko muut joutuneet rakennusalan yrittäjien (tai SRS-invest :n) kusettamaksi pääkaupunkiseudulla?

Suosittelen välttämään
22.09.2019 |

Onkohan vastaaavia kokemuksia kusettavista rakennuttajista?
Itse SRS-Investiltä (Helsinki) tilaama talo ei näytä valmistuvan. Rakennusprojekti ei etene vaikka maksut on maksettu ajallaan. Muuttopäiväkin meni jo eikä taloissa ole valettu edes lattioita. Rakennusliikkeestä ei vastata mihinkään kysymyksiin meileillä eikä puhelimitse eikä valmistumisajasta anneta mitään tietoa. Sen sijaan firman "mestari" Jari Soini uhkailee ja käyttäytyy agressiivisesti. Varsinainen malliesimerkki asiakaspalvelusta.

Onkohan tämä tyypillistä toimintatapaa rakennusalalla tänä päivänä vai ollaanko vaan osuttu "helmeen"?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette onnistuneet löytämään kannattavan firman liikekumppaniksenne. Siis heille kannattavan.

Vierailija
2/15 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä vaikuttaa. SRS Invest osti kokonaisen kerrostalon Kirkkoyhtymä :ltä joten rahaa varmasti tarvitsevat.

Kiinnostaisikin tietää miten kauan rahat riittää ja systeemi pelittää jos edellisiä ei tehdä valmiiksi.

Tietääköhän Kirkkoyhtymä mistä SRS Investin rahat alunperin ovat peräisin? Tuskin ihan näistä omakotitaloista kuitenkaan. Ainakin itseä kiinnostaisi tietää mistä miljoonat ovat peräisin vasta-alkaneella yrityksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkopalvelut oli siis kerrostalon myyjä. Tarkennuksena.

Vierailija
4/15 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinteistönvälittäjä ja yhden kerran juuri tuo sama yritys toilaili 2 kk osakasremontin jälkitöissä. Työn jälki luokattoman huonoa, ammattilaisista ei voinut puhua. Työntekijät nuoria ja kielitaidottomia. Kaikesta piti huomauttaa noin kolmeen kertaan ja yhtä monta kertaa kyseinen yritys yritti homman tehdä.

Käsittämätön pulju. Suosittelen pysymään erossa.

Vierailija
5/15 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"SRS Invest Oy on monipuolinen kiinteistökehityksen osaaja" 

Vierailija
6/15 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinteistönvälittäjä ja yhden kerran juuri tuo sama yritys toilaili 2 kk osakasremontin jälkitöissä. Työn jälki luokattoman huonoa, ammattilaisista ei voinut puhua. Työntekijät nuoria ja kielitaidottomia. Kaikesta piti huomauttaa noin kolmeen kertaan ja yhtä monta kertaa kyseinen yritys yritti homman tehdä.

Et ole kiinteistövälittäjä, koska et edes tiedä, millainen firma on kyseessä. He eivät itse rakenna mitään vaan rakennuttavat. AP:n tapauksessakin tilanne on ihan selvä: Urakoitsija, jolta rakennuttaja on työn tilannut, ei ole saanut sopimuksen mukaisia maksuja, ja siksi työmaa seisoo. Myöskään AP ei ymmärrä tilannetta, koska valittaa väärään osoitteeseen.

Vierailija
7/15 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole kiinteistövälittäjä, koska et edes tiedä, millainen firma on kyseessä. He eivät itse rakenna mitään vaan rakennuttavat. AP:n tapauksessakin tilanne on ihan selvä: Urakoitsija, jolta rakennuttaja on työn tilannut, ei ole saanut sopimuksen mukaisia maksuja, ja siksi työmaa seisoo. Myöskään AP ei ymmärrä tilannetta, koska valittaa väärään osoitteeseen.

Kaikki talot seisovat keskeneräisinä vaikka maksut on kaikkien taholta maksettu. Jopa etupainotteisesti.

Kyllä tässä mättää vain ja ainoastaan SRS Investin ammattitaidon puute hoitaa projektia ja toimia rehellisesti. Voisivat vastata meileihin niin ei tarvitsisi täällä kysellä.

Vierailija
8/15 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että näissä keskusteluissa useampi olisi tarkkana: puhutaanko rakentajasta vai rakennuttajasta. Näiden merkitysero on sama kuin ero esim. lauseissa: Teen tämän työn itse. Teetän tämän työn toisella.

Rakentaja rakentaa. Rakennuttaja ostaa koko talon rakennustyön joltain toiselta firmalta (rakentajalta) ja maksaa laskun.

Vierailija
9/15 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että näissä keskusteluissa useampi olisi tarkkana: puhutaanko rakentajasta vai rakennuttajasta. Näiden merkitysero on sama kuin ero esim. lauseissa: Teen tämän työn itse. Teetän tämän työn toisella.

Rakentaja rakentaa. Rakennuttaja ostaa koko talon rakennustyön joltain toiselta firmalta (rakentajalta) ja maksaa laskun.

Kertoo rakennuttajastakin jos yrittää siirtää säästön omaan taskuun säästämällä urakoitsijoissa joista maksetaan viivästyksissä ja huonossa laadussa.

Vierailija
10/15 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni tuossa alussa puhutaan nimenomaan rakennuttajasta jok SRS Invest on. 

Vierailija
11/15 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomattoman paska lafka. Älkää vain sekaantuko!

Vierailija
12/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro. Mikä on investin tilanne? lukuisilla urakoitsijoilla on rahat saamatta.  ja työt keskeytetty. 

Vierailija
13/15 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommat ainakin tällä hetkellä seis. Kaupunki asettanut ilmeisesti työmaan kieltoon.

Vierailija
14/15 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SRS Invest jättänyt ilmeisesti yrityssaneeraushakemuksen.

Vierailija
15/15 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa näitä huijareita!