Te palstailijat jotka olitte yliseksuaalisia nuorempana, miten se ilmeni teillä tuolloin ja oliko mielestänne normaalia?
Aloin miettiin että onko täällä muita miehiä tai naisia joilla ollut yliseksuaalista ajattelua tai toimintaa nuorena? Jota ette ehkä ole osanneet hävetä silloin mutta nyt ette ehkä tekisi samoin?
Minulla oli ihan hyvän kokoiset rinnat noin 12-13-vuotiaana ja hyväilin niitä mielelläni koska kiihotuin. Olimme ystäväni kanssa heidän mökkinsä yksityisellä rannalla ja hän otti minusta valokuvan salaa kun minulla rinnat paljaana kun vaihdoin bikiniyläosaa eri malliseen ettei jäisi rumia rusketusraitoja. Kuvan olemassa olo selvisi minulle vasta kun luokan pojat varastaneet tai narranneet kuvan häneltä koulun alkaessa ja se kiersi runkkkumatskuna heillä ainakin kaksi viikkoa. En suuttunut vaan kiihotuin siitä oudosti, ja kun muutama tietämäni kuvalle runkutellut poika oli kerran luokassa ennen tunnin alkua ja katsoivat minua sillä silmällä niin kysyin että halusitteko nähdä lisää ja nostin paitani ja paljastin heille rintani. Minulla ei ollut rintsikoita alla. Halusin nähdä kiihottuvatko siitä ja taisivat kiihottua koska housuissaan oli selkeästi pullistumat. Kiihotuin itsekin.
Minusta tuo oli normaalia ja sain ihailijoita. Vaikka minut tunnettiin tissityttö-nimellä.
Näin vanhempana en ymmärrä mitä olen ajatellut tuolloin.
Yhdyntää harrastin vasta ysiluokalla kundikaverin kanssa, mutta ennen sitä annoin monen pojan hyväillä rintojani.
Kommentit (10)
Menetin neitsyyteni kahden pojan kanssa sekstaillessa. Kuvittelin kai että ryhmäseksi on normaalia, koska leffat.
Vierailija kirjoitti:
”Muita miehiä tai naisia”? Eiköhän tuo valitsemasi sanajärjestys jo paljasta, että fantasiaosastolla ollaan taas... 😂
Taas? Oletko sama hiekkapillluinen vainojaja joka kyttää täällä että onko miehensä avautumassa kaikista fantasioistaan joita ei saa kanssasi kokea ja jos mies vaikka vetää handuun sinulta salaa kun kirjoittelee tai lukee nätä?? Nyt näet vainoharhoissasi miehiä naisten vaatteissa joka viestissä.
Hanki elämä, tai seksielämä tai jotain tekemistä. Tai mene pois tältä palstalta jos olet noin epäseksikäs tapaus.
Kuka sanoi sen yliseksuaalisuuden häviävän iän myötä. Aina vaan haluan useammin ja riettaampia juttuja kuin kumppani, vitutus on suuri kun toinen ei vaan halua lähellekään yhtä usein ja suostuu vain pariin seksijuttuun. Pitäisi kai antaa periksi ja erota, ehkä löytyisi joku edes lähelle omia haluja yltävä? Sitten kuitenkin muuten menee hyvin ja vaikea kuvitella kenenkään naisen haluavan edes paria kertaa päivässä kovin pitkään.
M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Muita miehiä tai naisia”? Eiköhän tuo valitsemasi sanajärjestys jo paljasta, että fantasiaosastolla ollaan taas... 😂
Taas? Oletko sama hiekkapillluinen vainojaja joka kyttää täällä että onko miehensä avautumassa kaikista fantasioistaan joita ei saa kanssasi kokea ja jos mies vaikka vetää handuun sinulta salaa kun kirjoittelee tai lukee nätä?? Nyt näet vainoharhoissasi miehiä naisten vaatteissa joka viestissä.
Hanki elämä, tai seksielämä tai jotain tekemistä. Tai mene pois tältä palstalta jos olet noin epäseksikäs tapaus.
Häh? Nyt en kyllä pysynyt perässä, mutta aloituksessa ollut tahaton sanavalinta oli mun mielestä silti huvittava :)
T: M49
Mitään yliseksuaalisuutta ei ole olemassa. Sellaista väittää vain pihtarit jotka koittaa syyllistää normaaleista haluista.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi sen yliseksuaalisuuden häviävän iän myötä. Aina vaan haluan useammin ja riettaampia juttuja kuin kumppani, vitutus on suuri kun toinen ei vaan halua lähellekään yhtä usein ja suostuu vain pariin seksijuttuun. Pitäisi kai antaa periksi ja erota, ehkä löytyisi joku edes lähelle omia haluja yltävä? Sitten kuitenkin muuten menee hyvin ja vaikea kuvitella kenenkään naisen haluavan edes paria kertaa päivässä kovin pitkään.
M51
Ei kai se mihinkään häviä, mutta joskus nuorena voi himot hyrrätä liikaa ja tekee odottamattomia asioita, vaikka jossain vaiheessa alkaa pohtia että oliko se ihan normaalia sen ikäisen toimintaa.
Hoksasin lapsena ennen kouluikää että suihkulla saa aikaan kihelmöintiä bimpissä ja ymmärsin vasta 6 luokan bilsan tunnilla että siitä tuli orgasmi ja se oli toi hyvän olon tunne. Jatkoin pitkien suihkujen tai kylpyjen ottamista 13v asti. Silloin pelkäsin masturboinnin olevan jotain syntistä ja tuli pitkä tauko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Nyt en kyllä pysynyt perässä, mutta aloituksessa ollut tahaton sanavalinta oli mun mielestä silti huvittava :)
Mies? Vaikutat viestiesi perusteella akkamaiselta kyttääjältä ja juoruajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies? Vaikutat viestiesi perusteella akkamaiselta kyttääjältä ja juoruajalta.
😂 Älä nyt sentään palstahalvausta heti aamusta itsellesi hanki... Juu olen mies, ja ihan sellainen kuin olen enkä sellainen kuin ehkä haluaisit miehen olevan.
M49
Minä pidin lapsena siitä kun pojat katsoivat läheltä kun pissin, ja sen jälkeen nuolivat minut puhtaaksi. Kai me leikittiin vain koiraa eikä koettu tuota seksuaaliseksi?!?!