Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen määräilevä suhteessa

Vierailija
22.09.2019 |

Eli siis meidän parisuhteessa, todella paljon asioita joista nainen päättää.Itse haluaisin ja yrittänyt vaikuttaa päätöksentekoon, mutta huonolla menestyksellä!En puutu sisustus asioihin, mutta muihin asioihin mielelläni kyllä.Nainen esim päättää, lomat, vkolopun ohjelman, lasten menot.Jos joskus yritän tuoda omia mielipiteitä, niin ne torpataan heti jotenkin tai naisella parempi näkemys!Olenko antanut liikaa päätäntävaltaa hänelle ja huomannut että alistun helposti!?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, näin olet tehnyt. Istuta nainen alas ja kerro, että koet jääneesi parisuhteessa hänen jyränsä alle. Sitten voitte keskustella. Suosittelen myös tunnelukkotestiä ja parisuhteen tunnelukkotestiä teille molemmille. Ehkä terapiaakin.

Vierailija
2/11 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, näin olet tehnyt. Istuta nainen alas ja kerro, että koet jääneesi parisuhteessa hänen jyränsä alle. Sitten voitte keskustella. Suosittelen myös tunnelukkotestiä ja parisuhteen tunnelukkotestiä teille molemmille. Ehkä terapiaakin.

Mikäs se semmoinen testi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut että suhteen alussa hyvin moni mies haluaisi naisen ottavan ohjat käsiin kotiin liittyvissä asioissa (alkaa sillä sisustamisella). Siitäpä kai se luontevasti etenee muihinkin asioihin.

Itse oon sinkku koska en ole yhtään Justiina. Ei kiinnosta olla.

Ehkäpä sä oot suhteenne alussa halunnut että nainen määrää ja nyt se ahdistaa? Voi voi.

Vierailija
4/11 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomannut että suhteen alussa hyvin moni mies haluaisi naisen ottavan ohjat käsiin kotiin liittyvissä asioissa (alkaa sillä sisustamisella). Siitäpä kai se luontevasti etenee muihinkin asioihin.

Ehkäpä sä oot suhteenne alussa halunnut että nainen määrää ja nyt se ahdistaa? Voi voi.

Vierailija
5/11 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jaksatko suunnitella ja toteuttaa? Siitä vaan hommiin.

Vierailija
6/11 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta tuokin.

Vierailija
7/11 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen minäkin ihmetellyt.

Miksi nainen haluaa muuttaa ja muokata miestä toisenlaiseksi, siihen alkuperäiseen hän kuitenkin ihastui ja rakastui?

Vierailija
8/11 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossun alla voi olla, jos joskus pääsee tussunkin alle👍Anna vaan naisen johtaa, Älä piittaa kun et voi enään vaikuttaa!

Vierailija
9/11 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nainen enään rupee teillä valtaasemastaan luopumaan.Voi olla että nyt vaan kiukuttelet turhasta.

Vierailija
10/11 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidentoista avioliittovuoden kokemuksella sanon, että ap:n pitää ottaa oma tila: jonkin paikka jossa nainen ei määrää kaapin paikkaa ja johon voi aina mennä kun tossun alla olo alkaa ahdistaa. Monille miehille se on autotalli, missä voi tehdä omia projektejaan. Toisille se voi olla oma huone, jossa on pleikkari tai muuta viihde-elektroniikkaa.

Vierailija
11/11 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ryhtiliike AP. Hankit vaimolle sisäkön asun, pistät sen siivoomaan ja palvelemaan sinua. Jos ei tottele annat piiskaa kunnes tottelee. Tähän koulutukseen kuuluvat myös seksuaaliset palvelut, joten hyödynnät myös niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan