Miehen 48v bodaus innostus
Mieheni on aina harrastanut kuntosalia. Välillä pitänyt taukoja, mutta aina pitänyt kovaa salilla treenamisesta.
Mutta nyt. Mies aloitti bulls all out ohjelman avulla treenaamaan. Koko päivä rytmittyy herran ruokavalion suhteen. Voi että kun mua ärsyttää. Samoin meillä tehdään nyt kahta ruokaa. Mies hoitaa oman ruokansa, ja minä sitten omani ja nuorison. Miestä ei enää kiinnosta muiden ruokavalio, kun elämä pyörii oman navan ympärillä. Koko ajan kyselee "milloin söin viimeksi". Nytkin on kipeä, eikä pääse edes treenaamaan, mutta ruokaa mättää sisäänsä jäätäviä määriä.
Itse olen tavallinen mamma, enkä harrasta muuta kuin koiran kanssa kävelyä. Ja ihmettelen, mikä ihme tuohon ukkoon on mennyt. 50-vuotis kriisi?
Kommentit (12)
Jos ihmisen pitää johonkin hurahtaa niin tuo on sentään sieltä sieltä järkevämmästä päästä.
No jos omansa hoitaa niin väliäkö tuolla? Mulla on myös yksi ruokavalio mulle ja toinen lapsille. Sinänsä sellainen perusbodarin ruokavalio sopisi ihan hyvin myös muulle perheelle, mutta kai se vähän yksitoikkoiseksi kävisi niin siksi useimmiten teen lapsille omat sapuskat.
hieno selostus, mikä tässäkin on ongelma?
Mies on huomannut, että vanhalla tyylillä ei saa enää haluamiaan tuloksia, joten pitää panostaa enemmän
Mies on tuossa iässä parhaimmillaan, nainen alkaa jo väsähtää- ja nii- in, rupsahtaa. en tarkoita nyt aptä mutta usein siellä salilla kuntoilun pyörteissä on sirpakoita parikymppisiä naisia. Niitä salipimuja kun viriili mies katselee niin kyllähän se itsetuntoakin hivelee. Ja ne erektiot!!! Siellä salilla on aina se +-30nen yksinhuoltajakin joka voi olla tiukassakin kunnossa ulkoisesti jolle se seksi kyllä maistuu myös ja kun se mies niitä fitnesspimuja katselee niin helpolla lankeaa siihen yksinhuoltajaan ja ottaakin siitä uuden perheen, tämä on niin tuttu kuvio- myös nämä ihan parikymppisetkin hakevat niitä ensimmäisiä turvallisia seksikohtauksia enemmän tutusta impäristöstä ja tutuilta miehiltä kuin baareista. Ja onhan selvä nainen aina selvä nainen eikä sitä kännistä jankkaamista!
Itse myönnänkin että meille kävi juuri näin, 29 vuotias yksinhuoltaja ja minä 47v. Vaimo ymmärsi sen alkujärkytyksen jälkeen hyvin että olin kuin kahlittu lintu ja se rakkaus oli lennähtänyt uuteen pesään- välit ovat hyvät ja entinen vaimoni on lapseni eräänlainen bonusmummo johon lapsella on ihanat ja lämpimät välit. Lapsi viettää paljon aikaa mummilassaan eksäni luono meidän painellessamme esimerkiksi syysristeilylle tai tansseihin- kuntosali on tuonut meille molemmille niin paljon energiaa ja sisältöä ennen niin tyhjään elämään.
Anna huolehtia itse ruokailuistaan. Sehän on miehesi harrastus, ei koko perheen pakkopulla.
Lisää iloa tiedossa kun alkaa laskea rasvojaan. Se ei tee ajatuksenkululle hyvää.
Treenattu hopeakettu huomaa parikymppisten salimimmien katseet ;) ;)
Vierailija kirjoitti:
Mies on tuossa iässä parhaimmillaan, nainen alkaa jo väsähtää- ja nii- in, rupsahtaa. en tarkoita nyt aptä mutta usein siellä salilla kuntoilun pyörteissä on sirpakoita parikymppisiä naisia. Niitä salipimuja kun viriili mies katselee niin kyllähän se itsetuntoakin hivelee. Ja ne erektiot!!! Siellä salilla on aina se +-30nen yksinhuoltajakin joka voi olla tiukassakin kunnossa ulkoisesti jolle se seksi kyllä maistuu myös ja kun se mies niitä fitnesspimuja katselee niin helpolla lankeaa siihen yksinhuoltajaan ja ottaakin siitä uuden perheen, tämä on niin tuttu kuvio- myös nämä ihan parikymppisetkin hakevat niitä ensimmäisiä turvallisia seksikohtauksia enemmän tutusta impäristöstä ja tutuilta miehiltä kuin baareista. Ja onhan selvä nainen aina selvä nainen eikä sitä kännistä jankkaamista!
Itse myönnänkin että meille kävi juuri näin, 29 vuotias yksinhuoltaja ja minä 47v. Vaimo ymmärsi sen alkujärkytyksen jälkeen hyvin että olin kuin kahlittu lintu ja se rakkaus oli lennähtänyt uuteen pesään- välit ovat hyvät ja entinen vaimoni on lapseni eräänlainen bonusmummo johon lapsella on ihanat ja lämpimät välit. Lapsi viettää paljon aikaa mummilassaan eksäni luono meidän painellessamme esimerkiksi syysristeilylle tai tansseihin- kuntosali on tuonut meille molemmille niin paljon energiaa ja sisältöä ennen niin tyhjään elämään.
No mutta olipa taas kaunis perinteinen av:n ikäerotarina, jossa ex-vaimoakin näppärästi nimitettiin mummoksi.
samaan aikaan haukutte miehiä joista 72% on ylipainoisia ja miehiä jotka käyvät salilla ja huolehtivat ruokavaliostaan.
Kaunista. Etsi itsellesi kaltaisesi läski, niitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
"Trollaaminen on hetkeen tarttumista. Pitää olla hereillä ja hypätä oikeaan aikaan mukaan yhteiskuntaa kuohuttavaan keskusteluun. Trollin tavoitteena on vain luoda riitaa ja vastakkainasettelua, eikä välttämättä edes ajaa omaa agendaansa."
Onkohan miehesi nähnyt koskaan tätä kuvaa? http://kukkahattu.com/wp-content/uploads/2015/11/Jari-Mentula-roinamaha… miehesi ymmärtää että nettivalmennukset ovat yleensä aivan puhdasta rahastusta jolla monet julkkikset ovat keksineet hyvän tavan rahastaa taviksia.
Haluaa päteä Bullille? Eikös se niitä itse valvo?