Rajoittavatko puolisonne teidän sosiaalisen median käyttöä?
Kuinka yleistä se on? Meillä asiasta sanotaan joskus suoraan, mutta yleensä se ilmenee passiivis-agressiivisena käytöksenä.
En esimerkiksi voi puhua mitään, mitä olen facessa tms. nähnyt, tai aloittaa siitä keskustelua, kun puolisolla palaa kiinni.
Kommentit (13)
Tarkoitin nyt vähän ajankohtaisempia puheenaiheita ja ihan oikeita juttuja, kavereiden kuulumisia, maailman tapahtumia..
Narsisti mieheni rajoitti aikoinaan ja jälkeenpäin miettien niin oli syytäkin. Minusta oli paljon fiksumpi kuva ihmisillä kun kotona oli moderaattori.
Vierailija kirjoitti:
Narsisti mieheni rajoitti aikoinaan ja jälkeenpäin miettien niin oli syytäkin. Minusta oli paljon fiksumpi kuva ihmisillä kun kotona oli moderaattori.
Huokaus. Yrittäkää nyt edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... Vähän keskittyä.
En olisi suhteessa, jossa minua kohdeltaisiin kuin lasta eli yritettäisiin rajoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä yrittää? No tuollaista meillä oli kuin aloituksessa. Ja sitten?
Vierailija kirjoitti:
En olisi suhteessa, jossa minua kohdeltaisiin kuin lasta eli yritettäisiin rajoittaa.
Minusta tuo myös on ihan hullua mustasukkaisuutta. Perään natisee, etten keskustele hänen kanssaan mistään.
Ikävä kyllä fakta on se, että olen tällä hetkellä kotona ja sosiaaliset kontaktit on vähentyneet.
Tunnen, että mun reitti seurata maailmaa ja ihmisten kuulumisia on face.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinäkään et voinut puhua asioista, josta olit lukenut netistä tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mistään, minulle annettin lista kielletyistä aiheista ja myös oman murteeni puhuminen oli kiellettyä. Vain mies sai puhua kaikesta ja kertoilikin laveasti kuulumisiaan ja muuta, minulla ei saanut olla elämässä mitään. Ystävättäriäkään en saanut tavata jos heidän miehensä oli kotona. Kaikki tehtiin aina miehen ehdoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mistään, minulle annettin lista kielletyistä aiheista ja myös oman murteeni puhuminen oli kiellettyä. Vain mies sai puhua kaikesta ja kertoilikin laveasti kuulumisiaan ja muuta, minulla ei saanut olla elämässä mitään. Ystävättäriäkään en saanut tavata jos heidän miehensä oli kotona. Kaikki tehtiin aina miehen ehdoilla.
Tuttua. Perhe ja oma suku on kiellettyjä juttuja. Suoraan ei sanota, mutta ilme ja kehonkieli kertoo paljon. Tulee siis vihaiseksi.
Miksi olette / olitte näiden aarteiden kanssa?
Ex-vaimoni rajoitti. Poistuin facebookista sen takia. Mustasukkaisuus oli ihan sairasta. Monia kavereitani en lopulta nähnyt yli viiteen vuoteen. Yritin sinnitellä lasten takia, mutta lopulta erottiin. Ihmettelen, miten kestin sitä.
Yritti rajoittaa. Siis ei aikaa vaan sitä, että köyn av:lla, joka on kuulemma miesvihamielinen paikka ja saan täältä huonoja ajatuksia.