Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sukulaisten pitää mahdollistaa lapsivapaat itseaiheutetulle yksinhuoltajuusäitiydelle?

Vierailija
20.09.2019 |

Jos heittää ukkonsa pihalle ja väittää, ettei muka(!) yksin jaksa, niin miksi se on suvun vastuu auttaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko. Mutta turha odottaa apua sitten, kun itse sitä kaipaat. Meidän suvussa ja kaveripiirissä autetaan jos on tarvetta, ihan vaan siksi että välitetään.

Vierailija
2/10 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sanonut että on suvun vastuu auttaa? Itse auttaisin läheistäni vaikeassa elämäntilanteessa siksi että olen empatiakykyinen, en siksi että olisin vastuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy niitä heikkoja ihmisiä, jotka menevät noiden uhriutujien retkuun ja antavat jopa rahaakin, että pääsisivät rentoutumaan rankan kokemuksen jälkeen - sangen sairasta sanon minä!

Vierailija
4/10 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki asiat pitää nähdä vastakkainasetteluina? Mitään ei tietenkään ole pakko tehdä, mutta jospa vaikka lapsen hyvinvoinnin vuoksi haluaisi olla avuksi?

Vierailija
5/10 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko. Mutta turha odottaa apua sitten, kun itse sitä kaipaat. Meidän suvussa ja kaveripiirissä autetaan jos on tarvetta, ihan vaan siksi että välitetään.

Kiristäjät eivät koskaan auta muutenkaan.

Vierailija
6/10 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miksi asiat kuluu vanhempien vastattavaksi. Täällä keskustellaan, eikä selitellä, MIKSI joku asia on niin.

Nytkin ensisilmäyksellä joka toinen aloitus alkaa MIKSI -sanalla.

Vierailija
7/10 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta on epäkohteliasta kutsua ap:tä kitisijäksi, vaikka hän toki sellainen on.

Vierailija
8/10 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta on epäkohteliasta kutsua ap:tä kitisijäksi, vaikka hän toki sellainen on.

Miksi se kiristystä, jos joku sössi itse asiansa ja muiden pitää puhaltaa pipi pois, maksaa kaikki kustannukset ilman minkäänlaista vastapalvelusta, hoitaa lapset ja vieläpä kuljettaa niitä tai ainakin maksaa taksit ja/tai bensat, että jotkut pääsevät juomaan ja juhlimaan (kun on niin vaikeaa)...?

Vierailija
9/10 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille lasten isän ulosheittämisellekö ei ollut hyvää syytä?

Huolehtiko lasten isä heistä koskaan itsenäisesti niin, että äidillä olisi joskus ollut aikaa muuhunkin (olisi jopa saattanut pelastaa liiton)? Entä nyt eron jälkeen, missä lasten isä?

näitä miettii lapseton vanhapiika, koska et enempää tilannetta avannut

Vierailija
10/10 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se kiristystä, jos joku sössi itse asiansa ja muiden pitää puhaltaa pipi pois, maksaa kaikki kustannukset ilman minkäänlaista vastapalvelusta, hoitaa lapset ja vieläpä kuljettaa niitä tai ainakin maksaa taksit ja/tai bensat, että jotkut pääsevät juomaan ja juhlimaan (kun on niin vaikeaa)...?

Villi veikkaus ettei tässä asioita ole sössinyt se kenen luona lapset on vaan se toinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän