Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkkisten piiri pieni pyörii (tosi-)TV:ssä! Miksi, ketä kiinnostaa ja miksei mahdollisuuksia annettaisi mieluummin niitä oikeasti tarvitseville?!

Vierailija
20.09.2019 |

Tämä tuli mieleeni vilkaistessani TV:n tarjontaa. Joka ohjelmassa aina samat tuiskut, erinit, jannikat yms. Julkkikset laulavat toistensa biisejä ja taputtelevat toisiaan selkään, itkevät yhdessä kuinka hyviä ovat, tsemppaavat toisiaan laihduttamaan, tekevät toisilleen ruokaa ja treeniohjelmia, ja nyt nähtävästi jopa suunnittelevat toisilleen taloja.

Kaikki tämä ilmaiseksi niille, joilla on siihen mahdollisuuksia ja varaa muutenkin. Miksi ihmeessä? Miksei mieluummin annettaisi kyseisiä asioita taviksille, joille ne saattavat muuten olla tavoittamattomissa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä taviksia jaksaa katsoa? Nallekarkit ei mene tasan kanootissa.

Vierailija
2/4 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Vain elämää- ohjelmaa olen ihmetellyt. Miksei artistit mene karaokebaariin kuuntelemaan ja tillittämään, kun biisiään hoilataan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä on yritetty, eikä suomessa ole tarpeeksi taviksia, jotka haluavat telkkariin. Mä kyl kokisin et esimerkiksi selviytyjät olis mielenkiintosempi tavisten kanssa. Mäki voisin hakeutua sinne, tosin tippuisin ekana pois kun kunto ei ole kummoinen.

Vierailija
4/4 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armanin ohjelmassa ainakin esitellään just niitä suomalaisia joiden ääni ei muuten kuulu, Duudsonien uudessa ohjelmassa on (ainakin mulle) ihan uusia kasvoja ne kisaajat. Kulta susta on tullut pallo, ja Huvilahuussi on pelkkiä taviksia, samoin ensitreffit ja maajussit jotka saa parisuhdeapua ihan hengellisellä tasolla suhteensa alkumetreillä. Sää taidat vaan katsoa vääriä ohjelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän