Kohta lähtee lento Bangkokiin. Takaisin Suomeen tulemme maaliskuun lopulla.
Kysyttävää. Mulla hetki aikaa vastailla.
Kommentit (36)
Otan osaa. Karsea paikka. Sen jälkeen maaliskuun loskakin tuntuu mukavalta. Eläköön Suomi ja 4 vuodenaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Tulen kohta perässä.
Tervetuloa! Jin dii ton rhab khaa!
Oletteko tyytyväisiä että me Suomeen jäävät pidetään tätä maata pystyssä. Maksetaan verot ja tehdään työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidatte olla työttömiä.
No eipä olla. Ei käydä kyllä töissä, mutta ei saada avustuksiakaan.
Kenet perit?
Vierailija kirjoitti:
Eläköön Suomi ja 4 vuodenaikaa.
Kevät 2kk, kesä 2kk, syksy 2kk, talvi 6kk. Juu ei, kyllä nämä Suomen "neljä" vuodenaikaa on niiiin nähty jo.
Otan osaa, ei todellakaan käy kateeksi. Kaukoitää väenpaljouksineen en voi sietää enkä tykkää kuumasta (kyllä, olen käynyt). Mutta toki kukin tyylillään ja kiva jos itse tykkäätte.
Kade. Tälläkinhetkellä ulkona muutama plusaste, yöllä oli pakkasta. Ja nyt on syyskuu... hyi helvetti. Ja tätä "herkkua" sitten huhtikuun lopulle... 7kk.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tyytyväisiä että me Suomeen jäävät pidetään tätä maata pystyssä. Maksetaan verot ja tehdään työtä.
En ole ap, mutta oletko sinä tyytyväinen valintaasi pitää Suomea pystyssä?
montako isäa ja äitiä sinulla kun perhettä jokapaikassa?
vai olette yksikkö ?
No hyvät sulle. Mutta en ole yhtään kateellinen. Itse en lähtisi länsimaalaisesta sivistysvaltiosta kehitysmaahan, jossa viranomaisten ja valtionjohtajien mielivalta ja korruptio rehottaa. Lisäksi eläimiä rääkätään niin, ettei eläimillä ole siellä käytännössä mitään arvoa ja oikeuksia. En halua tukea matkailullani enkä rahoillani tuollaista tyrannivaltiota.
Itse sanot ensin, että jokainen elää itselleen mieluisimmalla tavallaan ja sitten tivaat, miksi ap haluaa viettää Suomen parhaimman (??!!??) talven siellä.
Suomen talvi on kamala. Pimeää, ankeaa, kylmää. Jos voisin, lähtisin saman tien myös. Kaikki EI rakasta pimeää, pakkasta, lunta, kylmyyttä.