Pelottaako sua joskus mennä töihin? Miksi? Mua pelottaa huominen työpäivä.
Mahassa kiertää ja oksettaa. Pelottaa mennä huomenna. Joudun huomenna tekemään yhden työtehtävän josta minulla ei ole mitään tietoa. Mitä jos kukaan ei auta? Kaikki varmaan nauraa mulle selän takana.
Kommentit (10)
Olen aina ottanut sen asenteen etten pelkää sitä että muut pitäisi tyhmänä.
Mulle on naurettu selkäni takana ja aiemmin ei ole autettu vaikka olen pyytänyt. On myös kuulutettu kovaan ääneen mun tekemiä virheitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulle on naurettu selkäni takana ja aiemmin ei ole autettu vaikka olen pyytänyt. On myös kuulutettu kovaan ääneen mun tekemiä virheitä.Ap
Vaihda työpaikkaa niin nopeasti kuin pystyt!
Edellisessä työpaikassani oli juuri tuollainen ilmapiiri. Kävin aamuisin ennen töihin lähtöä lenkillää ja yritin tehdä kaikenmaailman jooga-ja hengitysharjoituksia vain siksi, että KESTÄISIN tulevan työpäivän.
Nykyisessä työpaikassani itse työ on paljon vaativampaa, mutten kertaakaan ole ollut iltaisin yhtä uupunut kuin edellisessä työpaikassani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on naurettu selkäni takana ja aiemmin ei ole autettu vaikka olen pyytänyt. On myös kuulutettu kovaan ääneen mun tekemiä virheitä.Ap
Vaihda työpaikkaa niin nopeasti kuin pystyt!
Edellisessä työpaikassani oli juuri tuollainen ilmapiiri. Kävin aamuisin ennen töihin lähtöä lenkillää ja yritin tehdä kaikenmaailman jooga-ja hengitysharjoituksia vain siksi, että KESTÄISIN tulevan työpäivän.
Nykyisessä työpaikassani itse työ on paljon vaativampaa, mutten kertaakaan ole ollut iltaisin yhtä uupunut kuin edellisessä työpaikassani.
Olen hakenut uutta vuoden ajan, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Yhden paikan olisin saanut mutta selvisi että konttori muuttamassa toiseen kaupunkiin 60km päähän kodistani. Mulla ei ole autoa ja julkisilla ei ois päässyt töihin aamuvuoroon klo 7, joten oli pakko luopua paikasta.
Lähden heti kun saan uuden paikan.
Ap
M kirjoitti:
Ei pelota, lähinnä vituttaa vaan.
Minulla on usein sama. Onneksi nyt on seesteisempi jakso joten on ihan ok mennä taas aamulla töihin.
Lähinnä ahdistaa se, joutuuko tekemään pitkää päivää tai vaihtamaan vapaan työvuoroon lainkaan varautumatta ja useasti. Henkisesti ja fyysisesti hitaasti tappava noidankehä. Jos kieltäydyt, tunnet syyllisyyttä ja esimiehet näyttävät karun puolensa. Tervetuloa hoitoalalle;/
Onko työpaikallasi ketään mukavaa työkaveria, jolta voisit kysyä apua? Itseänikin ahdistaa ja pelottaa uudet (ja useat monta kertaa tehdytkin) jutut. Jos jossain uudessa paikassa jostain asiasta ei ole mitään hajua tai olen muuten vain epävarma, muotoilen kysymyksen niin, että miten täällä on tavattu tehdä tämä asia (oikeastikin joka paikassa on eri tavat).
Uskon kyllä, että osaat, mutta sinusta on tullut epävarma työpaikkasi ilmapiirin takia. Normaalissa työpaikassa pystyy kysymään neuvoa ilman pelkoa nauramisesta ja nolaamisesta. Työpaikkasi ilmapiiri kuulostaa kamalalta. Kyllä tuohon pitäisi puuttua. Ei ihme, että pelottaa mennä töihin. Olen ollut itsekin tuollaisessa työpaikassa.
Tsemppiä huomiseen! Selviät kyllä siitä.
Tunnusta että et osaa ja pyydä apua joltakin mukavalta kollegalta. Ei kukaan naura ihmiselle joka on rehellinen ja myöntää osaamattomuutensa jossain asiassa - kaikki nauraa sellaisille jotka leuhkii osaavansa kaiken ja sitten ei osaakaan...