Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leikkasin itse etuhiukset - leikkaatko sinä itse hiuksia?

Vierailija
19.09.2019 |

Parturointi on järkyn kallista. 1-2 kk ja vasta sitten kampaajalle

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä leikkaan! Aina, jo 10 vuotta.

En koskaan tykännyt kampaajakäynneistä, koska jännitin sitä niin paljon ja tunsin itseni aina tosi rumaksi. Omistin jo valmiiksi kunnolliset hiustenleikkuusakset ja opiskelin sitten itse hiustenleikkaamisen tekniikoita ja periaatteita englanniksi. Kehityin ajan myötä aina paremmaksi ja olen ollut oikein tyytyväinen. On miellyttävää kun kontrolli on kirjaimellisesti omissa käsissä ja voin hienosäätää vaikka moneen kertaan. Rahansäästö on bonus.

Ja minulla on hyvin hennot, myös aika ohuet, suorat hiukset. Aluksi kainalomittaiset, nyt jo vuosia polkkamittaiset ja otsatukka tällä hetkellä.

Vierailija
2/13 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkasin just alatukan itse

tulipa siisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kolmen vuoden parturi kampaaja koulutuksen ja leikkaan itse sekä värjään. On niin hyvän näköinen tukka ilmeisesti että jos sanon että itse tein niin aletaan kerjäämään ilmaisia tukanlekkuita mihinkä en suostu. Koulutuksen ajan munua käytettiin hyväksi ihan tarpeeksi. Jätettiin maksamatta ja koitettiin saada ilmatteeksi ihan kaikki niin kuin ei olisi mitään arvoa ollut koulutuksellani. 

Vierailija
4/13 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Leikkaan ja värjään itse. Juutuubivideoilla saa alkuperehdytyksen itselleen.

Vierailija
5/13 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsurin joskus leikkaan itse, en koko hiuksia.

Vierailija
6/13 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen leikannut jo vuosia. Nyr otsatukkaa kasvattelen pois. Myös kerrostettu leikkaus on helppo tehdä itse pitkään tukkaan.

Vierailija
7/13 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kädentaidot niin kaikki haluavat saada ilmaiseksi hiustenleikkuun ja hoidot. 

Vierailija
8/13 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan, enkä välitä minkä näköistä jälkeä tulee. 

Vierailija
9/13 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat niin tiukilla että ei todellakaan varaa parturiin. Eli leikkaan koko perheen hiukset itse.

Vierailija
10/13 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, en ole käynyt kampaajalla yli 20 vuoteen. 

Vierailija
11/13 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Otsis ollut puolet elämästä, ja kun kampaajat aina kynivät otsiksen liian lyhyeksi niin saksiin on pitänyt tarttua itse. Pitkät hiukset enkä kaipaa mitään kummempaa latvoillekaan kuin kuivien leikkaamisen pois välillä, netin ohjeiden mukaan olen opetellut eikä siihenkään kauaa mene. Halvin löytämäni kampaaja veloittaa 20 e tuosta operaatiosta, joten tuntuu turhan tyyriiltä.

Vierailija
12/13 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin ennen itse ja luulin jäljen olevan hyvää, mutta ei se ollut, kun vanhoja kuvia katselen. Onneksi tytär kouluttautui parturi-kampaajaksi.

Vierailija
13/13 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan otsatukkaa kampaajakäyntien välillä, koska hiukset kasvavat niin nopeasti. Mulla on luonnonkihara pitkä tukka ja otsiksen pitää olla just oikean mittainen, että se pysyy jotenkin hallinnassa. Pituuksia en osaisi leikata ja kampaajalta tarvitsen raidat ja värinkin.