Olenpa järkyttynyt
Katselin itselleni ja perheelleni ensi kesäksi tai jopa jouluksi mökkiä.
Vaan harvapa mökki kiinnosti millään tavoin - kun suurin osa oli niin täynnä likaa, kumisaappaita, rojua, likaisia rättejä ja jopa kuseksitun näköisiä sohvia, huopia ym.
Ja kaikenkukkuraksi vielä hirvittäviä hintapyyntöjä ko. mökeistä, joissa ei monissa ollut edes minkäänlaista kaivoa tai vesistöä lähelläkään??!!
Kommentit (6)
Ihmettelen, mitä nämä mökkiensä myyjät oikein ajattelevat, myydessään kaatopaikannäköisiä mökkejä sikahinnalla???
Riippuu millaisella hinnalla haet ja kuinka tiukoilla hakukriteereillä. Kannattaa höllentää hakuehdot niin, että haet vain mökkiä tietyltä alueelta.
Itse olen aina asuntoja ja mökkejä myydessäni laittanut kaikki viimeisen päälle hienoksi, niin onpa kauppa käynyt piankin!!
Vierailija kirjoitti:
Riippuu millaisella hinnalla haet ja kuinka tiukoilla hakukriteereillä. Kannattaa höllentää hakuehdot niin, että haet vain mökkiä tietyltä alueelta.
Niin olen tehnytkin - Uudenmaan lääni on ollut kyseessä, sillä mökkireissut kauemmaksi alkavat jo tympiä.
Jos onkin lähes epätoivoista saada myydyksi kuivanmaan, tyydyttävässä kunnossa olevia mökkejä oikein millään hinnalla - ei kannattaisi ainakaan noilla likaisilla ryysyillä ym edesauttaa ihmisten kiinnostusten lopahtamista jo ensimmäisen kuvan kohdalla.