Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisiä miehiä 29-vuotiaan naisen pitäisi katsella?

Vierailija
19.09.2019 |

Olen 29-vuotias ja olen Tinderissä swaippaillut oikealla esimerkiksi 22-25-vuotiaita miehiä, jotka ihmettelevät, miksi nuorempi mies kiinnostaa. En ole oikeasti ihan kunnolla edes tajunnut, että he ovat niin monta vuotta nuorempia, koska aika on kulunut niin nopeasti, etten tajua olevani lähes 30. Elän myös melko huoletonta nuoren aikuisen elämää, koska olen opiskelija eikä ole lapsia. Näin ollen koen, että minulla on usein enemmän yhteistä 24-vuotiaan kuin 35-vuotiaan kanssa. Minkä ikäisiä miehiä tässä iässä on sopivaa lähestyä? Toiveena olisi löytää vakituinen suhde ja ehkä isä mahdollisille lapsille.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt haluaa perustaa perheen 50v papan kanssa.. Ei kaikki nuoret miehet halua bilettää vaan moni haluaa jo sitoutua.. Itselle kelpaa 29-37v, mutta sitten menee jo pappa osastolle.

Ei pappa vaan papparainen. Taas kerran.

Haukotus.

Vierailija
22/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaava on 2 x oma ikä ja summasta -7 eli sinun tapauksessasi noin 51 täyttäneitä.

Ei vaan se on (ikä-7)*2 eli n. 44 vuotiaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei sitten riittänyt, päätit aloittaa M20&N35 -ketjun lisäksi.

Vierailija
24/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt haluaa perustaa perheen 50v papan kanssa.. Ei kaikki nuoret miehet halua bilettää vaan moni haluaa jo sitoutua.. Itselle kelpaa 29-37v, mutta sitten menee jo pappa osastolle.

Ei pappa vaan papparainen. Taas kerran.

Haukotus.

Joo, selkee tyylirikko. Papparaisen käyttäminen ois tosin herkemmin voinut muistuttaa, että tämä on nähty aiemminkin...

Vierailija
25/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35-50, jos vakava parisuhde tai lastenhankinta kiinnostaa. Jos pelkkä seksi ja bilettäminen, niin 25-30.

Olen 27v nainen ja kiinnostun usein minua vanhemmista miehistä. Mutta olen silti eri mieltä kanssasi. Järjellä ajatellen vakava parisuhde kannattaisi muodostaa sen oman ikäisen kanssa, jonka kanssa katsella elämää, verrattuna usein toisella kierroksella oleviin miehiin kun minä vasta etsin kumppania.

Jotain tottakin tuossa on, mutta asiat ei ole ihan noin selviä. Koulutustaso, mielenkiinnot elämässä, sosiaalisuus, haluaako lapsia, ulkonäkö, ikä, luonteenpiirteet, politiikka, seksuaalisuus, musiikki(:D)

Miehille, jotka saa naisia ei parisuhde ole järkevä ratkaisu juuri millään mittapuulla mitattuna ja siltikin moni päätyy parisuhteeseen ja jopa tekemään lapsia. Silloin kun tuntuu oikealta, niin antaa mennä. Liian moni menee jo alunpitäen väärän ihmisen kanssa naimisiin. Ihmisen kanssa joka ei ole alunperinkään valtavasti sykähdyttänyt. Ei ihme, että muutaman vuoden päästä vielä vähemmän.

mies51v

Vierailija
26/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se, kun sinä haluat "löytää vakituinen suhde ja ehkä isä mahdollisille lapsille" eikä useimmat niistä 25-vuotiaista miehistä varsinkaan sitä perhettä vielä siinä iässä halua.

Ja ne jotka haluavat, eivät tiedä alkuunkaan mihin ovat ryhtymässä. Sitten nuoret äidit rääkyvät pöyristyneinä täällä palstoilla ja valittavat, kuinka se alle kolmekymppinen mies ei jostain kumman syystä transformoitunutkaan yhdessä yössä perheelle ja kodille omistautuneeksi isäksi ja lastenkaitsijaksi, vaan haluaakin elää nuoren miehen elämää edelleen.

Vierailija
27/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä... Ikäfriikki :))

Eikö luonne tai äly merkitse mitään?

No siis itsehän en juuri ole tajunnut hirveästi ikää katsoa, kun olen swaipannut oikealle nuorempia miehiä. Sitten lyhyen viestittelyn jälkeen olen rivien välistä lukenut, että pitävät minua liian vanhana. Yritän mennä juuri luonne ja äly edellä, mutta miehille naisen iällä näyttää olevan enemmän väliä, siis niin päin että nainen ei ole liian vanha.

Siinäpä se, kun sinä haluat "löytää vakituinen suhde ja ehkä isä mahdollisille lapsille" eikä useimmat niistä 25-vuotiaista miehistä varsinkaan sitä perhettä vielä siinä iässä halua.

En siis itsekään halua lapsia juuri nyt ihan heti, mutta olisi hyvä alkaa yrittää ennen kuin täytän 35 ja 30-vuotiaana se mieskin saattaa olla jo halukas ja valmis perheeseen.

Vierailija
28/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle sopii parhaiten 16-vuotiaat jonnet. Henkinen ikä samalla tasolla.

29/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein naisille ehdotetaan vanhempaa miestä, joka olisi jo "valmis perheen perustamiseen".

Harvemmin muistutetaan siitä, että miesten odotettavissa oleva elinikä on lyhyempi kuin naisilla ja miesten sairastuminen alkaa keskimäärin aikaisemmin kuin naisilla. Jos nainen menee naimisiin 10 vuotta vanhemman miehen kanssa, yhteiset harrastukset ja matkailu eläkeiässä ei välttämättä onnistukaan, kun mies on jo liian raihnainen.

Ehkä se suunnilleen samanikäinen mies olisi kaiken kaikkiaan viisain valinta?

No, oikea vastaus ap:n kysymykseen joka tapauksessa on, että ikä ei ole se tärkein asia, vaan kokonaisvaltainen yhteen sopiminen, rakkaus ja sitoutuminen.

Vierailija
30/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon kans N29, ja mulla ikähaitari 3 vuotta kumpaankin suuntaan.

Vierailija
31/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Usein naisille ehdotetaan vanhempaa miestä, joka olisi jo "valmis perheen perustamiseen".

Harvemmin muistutetaan siitä, että miesten odotettavissa oleva elinikä on lyhyempi kuin naisilla ja miesten sairastuminen alkaa keskimäärin aikaisemmin kuin naisilla. Jos nainen menee naimisiin 10 vuotta vanhemman miehen kanssa, yhteiset harrastukset ja matkailu eläkeiässä ei välttämättä onnistukaan, kun mies on jo liian raihnainen.

No, oikea vastaus ap:n kysymykseen joka tapauksessa on, että ikä ei ole se tärkein asia, vaan kokonaisvaltainen yhteen sopiminen, rakkaus ja sitoutuminen.

Tuohon elinikäindeksiin lasketaan kaikki miehet ja naiset. Pelkästään nuorissa miehissä itsemurhat, onnettomuudet, alkoholismi, huumeet tiputtaa roimasti elinikää ja vääristää todellista indeksiä.

Vierailija
32/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaava on 2 x oma ikä ja summasta -7 eli sinun tapauksessasi noin 51 täyttäneitä.

Hyvä kaava. 16+16....Eiku siis!

Vierailija
33/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Siis kuka ehdottaa? Enpä ole kuullut moista. Minun ehdotukseni on, että se oikea. Olipa hän iältään, väriltään tai uskonnoltaan mikä tahansa.

Vierailija
34/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon kans N29, ja mulla ikähaitari 3 vuotta kumpaankin suuntaan.

Miksi kolme vuotta?

Miksei kaksi vuotta ja 10 kuukautta?

Vierailija
35/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35-50, jos vakava parisuhde tai lastenhankinta kiinnostaa. Jos pelkkä seksi ja bilettäminen, niin 25-30.

Olen 27v nainen ja kiinnostun usein minua vanhemmista miehistä. Mutta olen silti eri mieltä kanssasi. Järjellä ajatellen vakava parisuhde kannattaisi muodostaa sen oman ikäisen kanssa, jonka kanssa katsella elämää, verrattuna usein toisella kierroksella oleviin miehiin kun minä vasta etsin kumppania.

Otithan vielä sen rikkaankin?

Vierailija
36/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-45 on hyvä ikä sinulle, elet vielä riittävän repsahtamaton ja täten haluttava ;)

Vierailija
37/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut 20-vuotiaasta lähtien kiinnostunut 30-vuotiaista. Nykyään (en kerro tarkkaa ikää) olen kiinnostunut 30-35-vuotiaista, ei se nyt niin justiinsa ole. Pidän kyllä enemmän reippaammasta ikäerosta, mutta en torppaa heti nuorempaa. Olisi tarkoitus tavata tällä viikolla yksi 29-v uudestaan. Hän on minulle yllättävän nuori ottaen huomioon menneisyyteni.

Vierailija
38/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minulla ikähaitari oli pikku teininä max. 3 vuotta ja sekin oli ihan hurja ikäero :DDD Nykyään on ihme, jos niin nuoresta kiinnostun muuten kuin kaverina. En sano ei koskaan, koska tosiaan tällä hetkellä olen kiinnostunut 29-vuotiaasta. Mutta kuitenkin...

Vierailija
39/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut 20-vuotiaasta lähtien kiinnostunut 30-vuotiaista. Nykyään (en kerro tarkkaa ikää) olen kiinnostunut 30-35-vuotiaista, ei se nyt niin justiinsa ole. Pidän kyllä enemmän reippaammasta ikäerosta, mutta en torppaa heti nuorempaa. Olisi tarkoitus tavata tällä viikolla yksi 29-v uudestaan. Hän on minulle yllättävän nuori ottaen huomioon menneisyyteni.

Itse olen nyt kiinnostunut 42-44 -vuotiaista.

Ei mitään väliä persoonalla.

Ei mitään väliä käytöstavoilla.

Ei mitään väliä millään kunhan on 42-44.

Vierailija
40/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiinnostun ikäisistäni ja hieman nuoremmista miehistä. Tosin nyt näyttäisi olevan juttua 30-vuotiaan miehen kanssa. Tähän mennessä vanhin tapailemani mies on ollut 28-vuotias.

N28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän