Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisiä miehiä 29-vuotiaan naisen pitäisi katsella?

Vierailija
19.09.2019 |

Olen 29-vuotias ja olen Tinderissä swaippaillut oikealla esimerkiksi 22-25-vuotiaita miehiä, jotka ihmettelevät, miksi nuorempi mies kiinnostaa. En ole oikeasti ihan kunnolla edes tajunnut, että he ovat niin monta vuotta nuorempia, koska aika on kulunut niin nopeasti, etten tajua olevani lähes 30. Elän myös melko huoletonta nuoren aikuisen elämää, koska olen opiskelija eikä ole lapsia. Näin ollen koen, että minulla on usein enemmän yhteistä 24-vuotiaan kuin 35-vuotiaan kanssa. Minkä ikäisiä miehiä tässä iässä on sopivaa lähestyä? Toiveena olisi löytää vakituinen suhde ja ehkä isä mahdollisille lapsille.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä... Ikäfriikki :))

Eikö luonne tai äly merkitse mitään?

Vierailija
2/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 vuotta vanhempia, jos lapsille isää katselet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen 55-vuotiaasta ylöspäin.

Vierailija
4/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työssä käyvän lapsettoman esim 27-35- vuotiaan elämä on usein huolettomampaa kuin opiskelijan, koska on enemmän rahaa. Jos siis muita huolia ei ole. Voit siis katsella myös itsesi ikäisiä tai vanhempia jos tahdot.

Vierailija
5/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis itsehän en juuri ole tajunnut hirveästi ikää katsoa, kun olen swaipannut oikealle nuorempia miehiä. Sitten lyhyen viestittelyn jälkeen olen rivien välistä lukenut, että pitävät minua liian vanhana. Yritän mennä juuri luonne ja äly edellä, mutta miehille naisen iällä näyttää olevan enemmän väliä, siis niin päin että nainen ei ole liian vanha.

Vierailija
6/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä työssä käyvän lapsettoman esim 27-35- vuotiaan elämä on usein huolettomampaa kuin opiskelijan, koska on enemmän rahaa. Jos siis muita huolia ei ole. Voit siis katsella myös itsesi ikäisiä tai vanhempia jos tahdot.

Enimmäkseen katselen jotain 27-31-vuotiaita, mutta vastaan tulee paljon myös mielenkiintoisen oloisia ja miellyttävän näköisiä nuorempiakin miehiä. 

Vierailija
7/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pakottaa itseä johonkin mikä ei tunnu itselle oikealta?

Vierailija
8/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos itselläsi vanhin mitä katselet on tuo 31 v niin nuorin mitä voisit katsella on kai sitten 26 v. Jos katselet 22 vuotiaita on se sama kuin jos 36 v katselisi sinua.

Vierailija
9/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-50, jos vakava parisuhde tai lastenhankinta kiinnostaa. Jos pelkkä seksi ja bilettäminen, niin 25-30.

Vierailija
10/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos itselläsi vanhin mitä katselet on tuo 31 v niin nuorin mitä voisit katsella on kai sitten 26 v. Jos katselet 22 vuotiaita on se sama kuin jos 36 v katselisi sinua.

Ja, toki jos se 22 v kiinnostuu niin ei sitä kukaan kiellä, mutta jos mietit minkä ikäisiä miehiä et itse lähtökohtaisesti pidä liian vanhana niin sovella sitä ikävuosissa toisinpäin.

Vierailija
11/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä joista kiinnostut.

mies51v

Vierailija
12/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaava on 2 x oma ikä ja summasta -7 eli sinun tapauksessasi noin 51 täyttäneitä.

Vierailija
13/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35-50, jos vakava parisuhde tai lastenhankinta kiinnostaa. Jos pelkkä seksi ja bilettäminen, niin 25-30.

Olen 27v nainen ja kiinnostun usein minua vanhemmista miehistä. Mutta olen silti eri mieltä kanssasi. Järjellä ajatellen vakava parisuhde kannattaisi muodostaa sen oman ikäisen kanssa, jonka kanssa katsella elämää, verrattuna usein toisella kierroksella oleviin miehiin kun minä vasta etsin kumppania.

Vierailija
14/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikähaitari pitää olla 27,45 - 44,79.

Vierailija
15/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis minusta 29 v voi hyvin olla 36 v kanssa, mutta toki molempien pitää kiinnostua toisistaan.

Vierailija
16/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-23 vuotiaita kkona ukkoja kannattaapi katella jos oot bätänni emäntä tosijjaan

Vierailija
17/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt haluaa perustaa perheen 50v papan kanssa.. Ei kaikki nuoret miehet halua bilettää vaan moni haluaa jo sitoutua.. Itselle kelpaa 29-37v, mutta sitten menee jo pappa osastolle.

Vierailija
18/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä jännä, että parinkymmenen kommentin jälkeen tästä saadaan taas oikein perinteinen ikäeroketju. Näitä ei olekaan täällä kuin kymmenen päivässä.

Vierailija
19/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis itsehän en juuri ole tajunnut hirveästi ikää katsoa, kun olen swaipannut oikealle nuorempia miehiä. Sitten lyhyen viestittelyn jälkeen olen rivien välistä lukenut, että pitävät minua liian vanhana. Yritän mennä juuri luonne ja äly edellä, mutta miehille naisen iällä näyttää olevan enemmän väliä, siis niin päin että nainen ei ole liian vanha.

Siinäpä se, kun sinä haluat "löytää vakituinen suhde ja ehkä isä mahdollisille lapsille" eikä useimmat niistä 25-vuotiaista miehistä varsinkaan sitä perhettä vielä siinä iässä halua.

Vierailija
20/42 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaava on 2 x oma ikä ja summasta -7 eli sinun tapauksessasi noin 51 täyttäneitä.

kuullostaa hyvältä, mutta ei treffit ihan niin selvät ole. Valitan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi