Ihmiset ovat aina entisissä elämässään olleet taiteilijoita, sotilaita, herttuattaria jne .. En minä vaan -Sinccis
Minä olin apina.
Savannilla elelin oman laumani kanssa. Elämä oli leppoisaa ja kylmiä Suomalaisia kelejä ei tarvinnut kärsiä. Eräänä päivänä siinä sitten kallion edustalla kuului kalliolta varoitushuuto.
Krviik Krviik ..
Tiedättekö mitä se tarkoitti ?
No minäpä kerron.
Se tarkoitti leijonaa. Ensimmäiset säntäsivät puuhun, siinä pienessä puussa ei ollut paljon tilaa, koska vain ylimmille oksille leijona ei pääse. Toiset hyppivät kallioille.
Vaan minäpä jäin ihmettelemään kun kaikki paikat varattiin, eikä leijonaa näkynyt missään, että oliko väärä hälytys. Siihen aikaan hälytykset harvoin olivat vääriä. Siinä samassa leijona syösähti kohti ja tarttui minua kurkusta kiinni. Leijona oli vahva, enkä pystynyt taistelemaan vastaan kuin muutaman sekunnin, sitten tiesin, että se oli tässä. Kuolema tuli nopeasti.
Mutta ..
Siitä noin 10 sekunnin kuluttua tietoisuuteni siirtyi toiseen lauman yksilöön.
Mitäh ? Ihmettelin, jonkun toisessa "puvussa", maallisessa temppelissä. Olin uusissa nahkoissa ja niihin oli vaikea eläytyä. Jouduin vierestä katselemaan, kun leijona repi savannilla kurkkuani auki vanhasta kehostani.
Olin järkyttynyt ja minun teki pahaa. Lopulta leijona katosi saaliinsa kanssa savannille.
Minulla meni n. viikko aikaa sopeutua uuteen "pukuuni", se tuntui aluksi niin oudolta.
Sinccis
Kaikki täällä maailmassa eivät ole elämässä, vaan osa on ns. automaatti-ohjauksella. Vapaita paikkoja on olemassa.
Sekä olen myöskin välillä vaihtanut itse kehoa tässä elämässä. Joista olen kertonutkin palstalla.
Jos on tarpeeksi herkkyyttä ja on oikealla värähtelytaajuudella, voi nähdä välähdyksiä entisistä elämistään.
Lisäksi toivotan toipumista Janita Lukkariselle. Mutta, joskus, vastoinkäymiset voivat opettaa.
Sinccis