Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeiset kymmen vuotta ovat osoittaneet, että avohoito ei ole hyvä ratkaisu hullujen hoidoksi

Vierailija
19.09.2019 |

Kun eivät osaa olla kunnolla, tai kun pitäisi nauttia hyvinvoinnista, niin hyvinvointi ei yllä heihin, sitten sitä saa sairaalasta

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi laittamaan tynnyriini missä olen kantta. Sairaudet liikuttavat näitä sormia koska avun tarpeellisuus on realistisinta mitä sairaudessa voi olla.

Ilman apuja tulee ongelmia. Jumala tietää lääkityksistä ja evoluutiosta enemmän kuin ketään ja evoluutiossa ollaan syöty pillereitä etelä-amerikassa chacoënsen syönnin parissa joita näitä pillereitä on ilmentyynyt luonnostaan.

Syöpä on realistinen uhka jos kansi laitetaan tynnyriin. Jostain illuminati ja vapaamuurarius keksi lääketyksetkin 1700-luvun saksassa historiasta.

Avohoito on hyvä ja palkitsevaa oikeisiin osoitteisiin. Syöpäkin on keksitty sairaus ikävä kyllä illuminatin osalta.

Illuminatille ollaan annettu keksiä kaiken näköistä koska lojaalisuus hopeaan ja kultaan on väistämätöntä ja sen takia me ei voida tappaa ketään.

Sairaala on vaihtoehto niille jotka tuottavat tätä. Toinen sairaala sanoi toista ja toinen toista, koittakaa nyt selvittää tämä mořaaliton kultainen keskitie. Jos palstailu on ongelma niin se ei ole minun vaan niiden jotka ovat rakentaneet sen minun paikaksi heidän varastamalla objektilla ellei haluta syöpää. Sairaala on oikea paikka kuin sininen ja punainen pilleri ollaan keksitty ja tämä on De Facto puhtaan jalohopean ennustuksista tehdyistä ihmisistä jolla ei ole mitään tekemistä jalohopean paskan kanssa ellei haluta syöpää. Minä en ole ikinä kirjoittanut palstalla ja tätä kirjoittaa kiinan hallituksesta suomenkieltä opetettu kiinalainen joka näkee kaiken maapallossa teen voimalla ja hän pyörittää päätä vasta-aikaan. Kiinalaiset ovat älypuhelin piraatteja ja eurooppalaiset, ei amerikkalaiset. Amerikka on tehnyt hyvää teetä kiinalle T: kiinan hallituksen trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi