Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvittelenko vain vai onko mahdollista, että kiinnostunut mies vihjailee somessa minulle rivien välistä?

Vierailija
19.09.2019 |

Minusta vaikuttaa siltä, että mies kommentoi minuun liittyviä asioita usein Instassa. Jos olen esim. sanonut, kirjoittanut tai tehnyt jotain, niin parin tunnin päästä asia on jotenkin esillä miehen tarinassa! Ja usein vielä sävy on romanttinen, mies käyttää paljon sanoja ihastua, rakastua jne... postailee sydämiä jne

Tiedän että tämä kuulostaa harhaiselta :D mutta tätä on tapahtunut niin usein viime kuukausina, että on hieman vaikea uskoa enää sattumaankaan. Ainoastaan sitä ihmettelen, että jos hän on kiinnostunut niin miksi ei sano sitä suoraan.

Onko mahdollista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko että on mahdollista. Varmaan itse projisoit mieheen omia tunteitasi ennemminkin.

Miksi et itse pyydä miestä vaikkapa kahville?

Vierailija
2/6 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuota muut voi tietää kuin mies itse, mutta miksei voisi olla mahdollista. Voithan kysäistä, kiinnostaisiko miestä tehdä joskus jotain yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse sano suoraan, jos kiinnostaa?

Vierailija
4/6 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei, olet taas huijaamassa itseäsi. Peru nyt ensitilassa se hääkirkko. Saavat oikeasti tarvitsevat sitten senkin ajan käyttöönsä.

Vierailija
5/6 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelenko minä, vai kirjoitteletteko te ihan oikeasti näitä idioottimaisuuksia, ja tosissaan?

Vierailija
6/6 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ap jokin esimerkki edes, vaikea tuon kuvailusi perusteella on mitään arvailuja tehdä.