Kuvittelenko vain vai onko mahdollista, että kiinnostunut mies vihjailee somessa minulle rivien välistä?
Minusta vaikuttaa siltä, että mies kommentoi minuun liittyviä asioita usein Instassa. Jos olen esim. sanonut, kirjoittanut tai tehnyt jotain, niin parin tunnin päästä asia on jotenkin esillä miehen tarinassa! Ja usein vielä sävy on romanttinen, mies käyttää paljon sanoja ihastua, rakastua jne... postailee sydämiä jne
Tiedän että tämä kuulostaa harhaiselta :D mutta tätä on tapahtunut niin usein viime kuukausina, että on hieman vaikea uskoa enää sattumaankaan. Ainoastaan sitä ihmettelen, että jos hän on kiinnostunut niin miksi ei sano sitä suoraan.
Onko mahdollista?
Kommentit (6)
Eihän tuota muut voi tietää kuin mies itse, mutta miksei voisi olla mahdollista. Voithan kysäistä, kiinnostaisiko miestä tehdä joskus jotain yhdessä?
Mikset itse sano suoraan, jos kiinnostaa?
Juu ei, olet taas huijaamassa itseäsi. Peru nyt ensitilassa se hääkirkko. Saavat oikeasti tarvitsevat sitten senkin ajan käyttöönsä.
Kuvittelenko minä, vai kirjoitteletteko te ihan oikeasti näitä idioottimaisuuksia, ja tosissaan?
Anna ap jokin esimerkki edes, vaikea tuon kuvailusi perusteella on mitään arvailuja tehdä.
En oikein usko että on mahdollista. Varmaan itse projisoit mieheen omia tunteitasi ennemminkin.
Miksi et itse pyydä miestä vaikkapa kahville?