Indonesiassa ihmisiä sairastuu jotta suomalaiset saa ahdettua Fazerin Sinistä napaansa
Kommentit (34)
Englannin kuningatar on palmuöljy kookos kuningatar teellä.
Hän meditoi palmuöljy sieluille ja vaihtaa välillä clickiään suklaaseen, tee on osa häntä palvelevaa elämää.
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006243422.html
juu ja sit tilaillaan kaikkee ihanaa netistä! Netistä kun saa halvemmalla! Ihkuu Kiinasta.
Nesiassa on suurempia ihmisoikeusongelmia kuin Fazer ja palmuöljy.
Länsi-Papua (Irian Jaya), Molukit (Makalu)...
Käykää vaikka fasessa eräillä sivustoilla, niin saatte Indonesian valtion, etenkin armeijan t.rollit niskaanne.
Vierailija kirjoitti:
Fatzerin sininen on heidän ainoa tuote missä ei ole palmuöljyä. Kaikissa muissa on.
Pahoittelen tietämättömyyttäni jos valitsin otsikkoon Fazerilta sen ainoan suklaan jossa ei ole palmuöljyä. En syö itse suklaata.
ap
Kookos eli palmuöljy on vaarallista. Bounty voi olla vaarallinen tasapainoiselle hyvän ruoan ekonomistille. Palmuöljyä ei koskaan olla haluttu vähentää kuninkaallisten osalta. Kuningattareen epälojaalinen kruunun jatkaminen nykyisen hallitsija verilinjalla on ollut varastamista ja tulee olemaan. Indonesialaiset ja panamalaiset ovat aina antaneet kuningattareelle violetin hengellisyyden kookosta ja palmuöljyä, hän syö violettia hengellisyyden kookoksen kuoria ja niistä puristettuja rasvoja joita pinotaan lavalle ruohonjuuren omistajien näkyville otollisesti samoin parhaimmat suolat himalayasta ym.
Astuty on eurooppalaisten indonesia kaakaopapuviljelmien rakkain viljelijä.
No minkä minä sille tavallisena pulliaisena voin, että nykyään jokaiseen tuotteeseen on tungettu palmuöljyä? Tehköön EU asialle jotain, jos kerran on tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
No minkä minä sille tavallisena pulliaisena voin, että nykyään jokaiseen tuotteeseen on tungettu palmuöljyä? Tehköön EU asialle jotain, jos kerran on tärkeä.
Syyhän ei ole koskaan siinä kuluttajassa
Kukaan ei juuri enää arvosta eikä osta Fazerin sinistä suklaata.
Ei maistu enää samalta kuin ennen, eivätkä muutkaan Fazer-tuotteet.
Ollaan siirrytty muihin suklaisiin, jo ajat sitten.
Fazerin sininen on pelkkä myytti.
Ei sitä enää Suomessa arvosteta, muut maat eivät ole sitä koskaan arvostaneetkaan.
Yksi maailman huonoimmista suklaista.
Some must be sacrificed if all are to be saved.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyhän ei ole koskaan siinä kuluttajassa
No ei minua ainakaan kuluttajana voisi vähempää kiinnosta viettää kaupassa tuntikausia aikaa syynäämässä, että mihin kaikkeen onkaan tungettu palmuöljyä.
Se nyt vain on niin, että kortit on jaettu ja jollekin jää käteen lakupekka, toisten mussuttaessa Fazerin sinistä.