Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan lopettaa seurustelun, mutta en saa sanotuksi.

Vierailija
19.09.2019 |

Ns. asioita on vielä kesken ja nyt ei ole oikea hetki lopettaa. Odotan myös, että mies mokaisi kunnolla, että saisin syyn jättää hänet. Haluan ns. seksiä, mutta en kostu. Huomaakohan mies tämän kohta ja alkaa itse kyselemään, miten asian laita nyt onkaan?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumppaamiseen ei tarvitse mitään syytä.

Vierailija
2/25 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on ns. seksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt on oikea hetki lopettaa. Jos jää odottamaan vielä huonompaa hetkeä, uppoaa henkiseen suohon.

Vierailija
4/25 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on oikea hetki lopettaa kun et halua enää jatkaa. Sanot vaan.

Vierailija
5/25 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on ns. seksi?

No siis sinänsä haluan seksiä, mutta en kostu. Luottamuspula olisi suhteen lopettamisen syynä. 

ap

Vierailija
6/25 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä miksi ihmeessä siis seurustelet hänen kanssaan jos et halua?

Vierailija
7/25 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on ns. seksi?

No siis sinänsä haluan seksiä, mutta en kostu. Luottamuspula olisi suhteen lopettamisen syynä. 

ap

Mä en laukea tuosta syystä.

Mutta tosiaan, jos tahdot erota, eroa.

Vierailija
8/25 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se eroaminen koskaan helppoa ole, mutta se on vaan tehtävä jos siltä tuntuu. Jotkut hukkaavat vuosia elämästään väärässä suhteessa kun eivät saa suutaan auki. Se vasta harmittamaan jäisikin.

Vierailija
9/25 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on ns. seksi?

ap

Mä en laukea tuosta syystä.

Mutta tosiaan, jos tahdot erota, eroa.

Luottamuspula voi olla syynä myös aloittajan ongelmaan. Jos ei luota mieheen tarpeeksi ja pysty riittävästi rentoutumaan.

Vierailija
10/25 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat seksiä, mutta sinussa on jotain vialla ettet kostu. Miten tämä miehestä voisi johtua?

Vierailija
11/25 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat seksiä, mutta sinussa on jotain vialla ettet kostu. Miten tämä miehestä voisi johtua?

Kostuin hänelle ennen, mutta hän on rikkonut luottamukseni valehtelemalla. Siksi haluan lopettaa seurustelun enkä kostu. ap

Vierailija
12/25 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis kostu suhteesta mitään.

Vierailija
13/25 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostuin hänelle ennen, mutta hän on rikkonut luottamukseni valehtelemalla. Siksi haluan lopettaa seurustelun enkä kostu. ap

No sehän on ihan hyvä syy erota. Miehen valehtelu ja ettet luota. Et tarvitse parempaa syytä.

Vierailija
14/25 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tyypin numero ni mä ilmotan ettet halua enää seurustella.

Vierailija
15/25 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää odottamaan mitään "parempaa aikaa" tai "hyvää syytä". Jos toinen osapuoli ei halua erota, niin sille ei tule hyvää aikaa, eikä mikään syy kelpaa. Näin oli omassa suhteessani. Minä olisin halunnut erota sulassa sovussa, mutta toinen pisti vastaan kaikin voimin. Ideana oli varmaan se, että minä sitten uhraan koko lopun elämäni ja olen vaan hänen kanssaan.

Mikä surullisinta, niin se toimi monta vuotta. Minulla ei ollut nuorena minkäänlaista itsetuntoa, jatkuvasti muistutettiin kaikista vioistani ja kehuttiin aina muita samanikäisiä. En saanut puhua masennuksestani yms. Muiden sairauksia kyllä säälittiin. Joten enpä sitten parisuhteessakaan osannut puoliani pitää, kun en tajunnut että minä olen ihan yhtä arvokas kuin muutkin, vaikka minusta ei lapsena niin välitettykään.

Mies itki ja ruikutti, ja yritti pyrkiä takaisin monta kertaa. Lopulta hän löysi nykyisen puolisonsa, eikä enää juokse minun perässä. Tarinan opetus: läheisriippuvaisille on ihan sama, kenen kanssa ovat, kunhan joku vaan on. Se sinunkin puoliso tulee jonkun löytämään, vaikka uikuttaisi sinulle kuinka.

Vierailija
16/25 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuinka tyhmä ihminen voi olla? Jos et pysty lopettamaan, niin kärsi sitten. Älä kuitenkaan valita asiastasi, sillä se on vain ja ainoastaan sinun ongelmasi.

Vierailija
17/25 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan löydä tuon miehen jälkeen itsellesi ainakaan parempaa suhdetta, sillä ei yksikään normaali mies halua sinunlaista matoa. Se on varmaan suurin pelkosi.

Vierailija
18/25 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lapsellinen. Kasva aikuiseksi ja jätä mies, jos et ole tyytyväinen suhteeseen.

Vierailija
19/25 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahhaa , tämä kostu-juttu on hauska.  Terveisin N60v, 30 vuotta naimisissa.

Vierailija
20/25 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttaa aina tällaiset kirjoitukset. Minulta lähtee nainen lätkimään ihan tuosta vaan, vaikka ei ole edes kyse mistään isosta ongelmasta vaan normaaleista erimielisyyksistä joita on jokaisessa suhteessa ja jotka voitaisiin puhumalla selvittää. Sitten on näitä täysiä porsaita, joiden kanssa ei ole edes perusluottamus kunnossa ja näissä ne akat sitten roikkuvat vaikka tuomiopäivään saakka. Ei pysty ymmärtämään. Mikähän se loppujen lopuksi sitten on, mikä miehessä vetää puoleensa? Ei se ainakaan ole se, että parisuhteen perusasiat ovat kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi