Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu yhtäkkinen masennuskohtaus?

Vierailija
18.09.2019 |

Siis kun kaikki on tavallaan tosi hyvin niin joskus tulee sillinkin sellanen ihme selittämätön pa**a olo. Sellanen oikee masentunu et mitä tää elämä oikee on ja ahistaa tulevaisuus ja kaikki o hanurista. Aina mä oon ollu masentunu ja mitenkään hyvin menny. Mutta joskus tulee "kun kaikki hyvin" niin tällanen tosi tylsä olo.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee sokerista. Masennuksen lisäksi uuvuttaa. 

Vierailija
2/9 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gluteenista voi tulla, jos olet sensitiivinen, tai muusta allergiasta. Hormoneista johtuu usein. Kafeiini on monille epäsopiva.

Vierailija
4/9 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhainen verensokeri ja verisuonisairaudet.

5/9 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kysessä on monen tekijän summa, ja myös ympäristötekijöitä voi olla mukana vaikuttamassa. Pimeys voi kai osaltaan vaikuttaa noin. Olen itse huomannut, että syyspimeällä tulee useammin esim. yhdeksi illaksi ihan mässähtänyt olo, mieliala on alhainen eikä ole motivaatiota oikein mihinkään. Sellainen olo saattaa tulla, vaikka kaikki olisi ihan hyvin.

Toinen tekijä voisi olla jokin tilanteessa oleva ärsyke, joka muistuttaa jostain menneisyyden ahdistavasta tai masentavasta hetkestä. Sitä ei välttämättä tiedosta, vaan tulee vain saman kaltainen tunne, mikä siinä tilanteessa oli. 

Vierailija
6/9 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, noin moni vastas ruokavalion! Pitääpä se tarkistaa vielä! Me syödään tosi terveellisesti jo nyt ja liikun paljon mutta suvussa on mm.vehnäallergiaa ja keliakiaa. Ap

Vierailija
7/9 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se liittyy PMS-oireisiin. Yhtäkkiä tulee ihan masentunut ja paska olo. Ihmettelen sitä itsekin kunnes älyän katsoa kalenteria ja tajua, että jahas menkat lähestyy ja hormoonitasot muuttunu oviksen jälkeen.

Vierailija
8/9 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se liittyy PMS-oireisiin. Yhtäkkiä tulee ihan masentunut ja paska olo. Ihmettelen sitä itsekin kunnes älyän katsoa kalenteria ja tajua, että jahas menkat lähestyy ja hormoonitasot muuttunu oviksen jälkeen.

Komppaan täysin! Oviksen jälkeen alkaa mielialan alamäki.

Vierailija
9/9 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodin puutteesta. Syö jodioitua suolaa tai osta apteekista joditabletteja. Ja syö ne.