Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako sinusta lukion liikunnanope olla lesbo?

Vierailija
31.05.2006 |

Ok, minustakin saa olla, mutta minusta on sopimatonta, että hän oleilee tyttöjen pukuhuoneessa, kun toiset riisuvat siellä. Se on minusta sopimatonta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ne opettajat aina " oleile" siellä pukkarissa?

Vierailija
2/15 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysää nyt ap tota kireetä pipoos...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olethan raavas hetero, niin lesbotkaan eivät voi olla kuolaamatta jokaikisen naispuolisen perään. Niinkö?

Vierailija
4/15 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huih, saako lesbot käydä uimahalleissa. Siellä naisten puolella kun on vauvasta mummoon naisia ja huih menevät alasti saunaan, apuamitähäh jos siellä saunassa on 24/7 joku lesbo.

Vierailija
5/15 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse olen lesbo ja en todellakaan esim. uima-hallissa katso naisia " sillä silmällä" .. Enkä varsinkaan nuoria tyttöjä. hyi mikä ajatus.. Jos haluan tsekkailla naisia niin katselen niitä ihan jossain muualla...

Vierailija
6/15 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi haloo sentään teitä taas....

Vierailija
7/15 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yläasteen liikunnanope oli lesbo, ja kyllä epäilyttävän usein oleskeli pukuhuoneessa kun tytöt vaihtoivat vaatteita. Eipä suihkussa huvittanut oikein käydä, kun toi ope oli vielä sellainen tosi niljakas tyyppi muutenkin.

Vierailija
8/15 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukukopissa notkua muutenkaan, oli hän sitten hetero tai jotain muuta.

Vierailija
9/15 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin silloin kun päivä päättyy, mutta jos liikuntaa on ekat tunnit niin vaadin että tytöt käyvät pesemässä hiet pois.

En siis tietenkään mene suihkuun katsomaan, mutta pukuhuoneessa olen. En usko että tämä lesbokaan muuta siellä tekee=).

Ihme patoutumia taas täällä!

Vierailija
10/15 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroppaansa häpesi ja oli inhottavaa olla alasti, kun joku tulee sinne verkkareissa. Muutenkin oli pukuhuonejutut sellaisia, joita ei olisi toivonut kenenkään aikuisen kuulevan... näin siis ala-asteella. Yläasteella en muista ketään maikkaa pukuhuoneessa olleenkaan.

Vierailija
11/15 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on niin on tosiaan väärällä alalla ja muutenkin vinksahtanut.

Onhan siinä jo ikäeroakin ihan liikaa.

t. tuleva ope (hetero) joka ei saa kiksejä luokan pojista (edes niistä lukiolaisista)

Vierailija
12/15 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mäkin käyn ihan saunassa lesbojen kanssa ja kukaan ei mua kato " sillä silmällä"

Vierailija
13/15 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän liikunnanopettajana toimi oma homomiesluokanvalvojamme, joka tuli aina tarkastamaan tilannetta tyttöjenkin pukuhuoneeseen :) Pakkohan siellä jonkun aikuisen oli käydä.

Sitten vanhempainillassa poikien vanhemmat olivat aivan kauhuissaan, kun ope käy poikien pukuhuoneessa liikkatunnin jälkeen. Ei se nyt mikään pedofiilipervo ollut, vaan HOMO! Voi jestas. Yksi (tytön) isä oli sitten sanonut, ettei häntä häirinnyt open käynnit tyttöjen pukkarissa, koska äijä on homo. Kyllä siellä normaaliälyisiä vanhempia oli hävettänyt.

Vierailija
14/15 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksei sitten hetero-miesopettaja voisi samantien tulla myös sinne tyttöjen suihkutilaan?

Vierailija
15/15 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmeen pedofiileina te lesboja oikein pidätte? Erottinen vetovoima syntyy kyllä ihan jostain muusta kuin siitä, että samaa tai vastakkaista sukupuolta oleva tyyppi on samassa huoneessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän