Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niina Kallion tulkinnat

erikoista toimintaa853
18.09.2019 |

Mitä kokemuksia teillä on kyseisen henkilön tulkinnoista? työmaalla oli yksi ottanut ja saanut vanhan tulkintansa uudelleen jäsenneltynä. Siis oikeesti? miksi rahastetaan tällälailla ihmisiä. oli luvannut palauttaa rahat mutta eipä ole henkilölle kuulunut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useasti häneltä tulkinnan ja nyt sain huomata että saan aikaisemmin kopioituja samoja tulkintoja muunneltuna ja jaoteltuna kuukausiksi sitten samoilla linjoilla yhtenä pakettina.

Tuttavani löysi saman julkaisun jonka hän itse sai niin täysin samassa muodossa minkä joku toinen oli tänne lähettänyt. Eli luoto mennyt rahastaa vanhoilla ja samoilla tulkinnoila. Ja onhan se nyt täysin selvääkin että ei kukaan voi kahden kolmen päivän aikana kirjoittaa kahta kolmea sivua uutta tekstiä saatikka että näkisi jotain, ilmoitakaa jos löytyy luotettava selvännäkijä, sillä tähän en ole luotanut pitkiin aikoihin.

Vierailija
2/4 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus häneltä tulkinnan otin mutta en pitkään aikaan kun huomasin yhtenäväistä tekstiä. Siitä en maksa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisi tulkita ihmisiä jotka MAKSAVAT jonkun tulkinnoista? 

Ei mene jakeluun. Ehkä olen tosikko, tai rahoille on oikeasti hyvää käyttöä, mutta onhan parhaan tiedon valossa kaikki tuollainen pelkkää tuubaa?

Vierailija
4/4 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo en suosittele! ei tiiä mistääm mittää. säilyttellee vanhoja tulkintoi ja niitä arpoo seuraaville. Hyvä rahastuskeino. kokeiltu on ja älkää menkö muut halpaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan