Kuka pahoitti mielensä, kun kehuin mieheni erämiestaitoja?
Kuitenkin täällä saa haukkua esim. Tamia useissa ketjuissa yhtäaikaa.
Kommentit (10)
Kehu Anneli sitä miestäsi ihan hänelle itselleen - ei meitä muita oikeasti kiinnosta pätkääkään, millaisen supereräjorman olet onnistunut naimaan.
Täällä ei ole mitään selkeää linjaa, vaan kuka vaan voi poistaa viestejä.
Jostain syystä nämä palstan kestoloukkaantujat ei poista näitä miesvihaketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Kehu Anneli sitä miestäsi ihan hänelle itselleen - ei meitä muita oikeasti kiinnosta pätkääkään, millaisen supereräjorman olet onnistunut naimaan.
Riittääkö se syyksi poistaa viesti, jos sinua ei kiinnosta? Et voi esiintyä meinä muina.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako millaiset kurahousut kannattaa hommata mopopojalle just nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako millaiset kurahousut kannattaa hommata mopopojalle just nyt?
No ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö se syyksi poistaa viesti, jos sinua ei kiinnosta? Et voi esiintyä meinä muina.
1) minä en poistattanut tuota viestiä 2) minä en edes ehtinyt sitä lukea, joten en tiedä mitä siinä oli, mutta 3) olen aivan 100 % varma, että sitä ei ole kukaan poistattanut sen takia, että Anneli on siinä ihan vain kehunut miehensä erätaitoja. Että eiköhän siinä ole aika paljon muuta ollut kuin joku katkeroitumassa siitä, miten ihqu mies Annelilla on. Anneli voisi vaikka ihan itse kertoa, mitä siinä viestiketjussa oikeasti oli, niin me voisimme hänellekin selventää, miksi se oikeasti jotakuta niin paljon häiritsi, että sen positatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) minä en poistattanut tuota viestiä 2) minä en edes ehtinyt sitä lukea, joten en tiedä mitä siinä oli, mutta 3) olen aivan 100 % varma, että sitä ei ole kukaan poistattanut sen takia, että Anneli on siinä ihan vain kehunut miehensä erätaitoja. Että eiköhän siinä ole aika paljon muuta ollut kuin joku katkeroitumassa siitä, miten ihqu mies Annelilla on. Anneli voisi vaikka ihan itse kertoa, mitä siinä viestiketjussa oikeasti oli, niin me voisimme hänellekin selventää, miksi se oikeasti jotakuta niin paljon häiritsi, että sen positatti.
No siinä vaan mun oma raksaäijä näytti insinöörimiehelle mallia, miten tulet tehdään ja puut halotaan nuotiopaikalla.
Ei siinä ketään satutettu.
olit ilkeä sille toiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei ole mitään selkeää linjaa, vaan kuka vaan voi poistaa viestejä.
Jostain syystä nämä palstan kestoloukkaantujat ei poista näitä miesvihaketjuja.
Hmmmmm,wonder why:D Eihän siinä olis mitään hauskaa, kyllä miesvihan pitää saada rehottaa vapaasti. Pysykää te kestoruikuttajapoitsulit siellä Yliksellänne jakamassa runk kurinkikuvia pikkulapsista :D
Mitähän vttua?