Haluaisin oman hevosen.
Hevoset ovat yhtä vahvoja kuin ihmiset.
Hevonen olisi paljon parempi kuin apina.
Kommentit (11)
... Ja oman huvikummun ja kultaraha-arkunkin voisin ottaa. Mutta ei hevosta. Oma Tommikin kävisi.
Vierailija kirjoitti:
No minä voisin melkein ottaa sen apinan. Hevosista olen saanut tarpeekseni.
Tietäisitpä mitä itse ajattelet ja mihin miellyt tekstisi rakenteesta, avaa silmät.
Mä voisin ottaa oman karjuvan tiikerin tai leijonan - sitä olisi kiva kävelyttää ulkona ja pelotella tiettyjä ihmisiä.
Paljonko painat?
Ettei mene eläinrääkkäyksen puolelle.
Jos painat yli 75kg niin iso hevonen jaksaa kantaa sinua korkeintaan tunnin päivässä. Jos painat yli 100kiloa niin suosittelen norsun ostoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä mitä itse ajattelet ja mihin miellyt tekstisi rakenteesta, avaa silmät.
Anteeks mitä?
Hevoset syövät ja sontivat aivan hirveästi ja niissä on valtavasti tekemistä. Oletko valmis sitoutumaan hoitamaan sitä kaksi tuntia päivässä (enemmän jos huviratsastuksia harrastat)?
En haluaisi ratsastaa hevosella. Hevonen on paljon hyödyllisempiin tarkoituksiin jos vain osaa antaa tarkoituksen niille ja ymmärtää hevosen arvoa ihmisplaneettaan. Ratsuhevosella kalastusretkellä tosin en voi kieltäytyääkkään, eikä se ole tavoitteenikaan, vaan hevosen kuuluisi itse uida ja syödä kalan, hevoset syövät kalaa. Kauniita runoja hevoselle talliin.