Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa kauhia pettymys se Turun maisemahissi

Vierailija
18.09.2019 |

Eihän se noussut kuin jonkun kuppasenmäen, luulin että se olisi kierrellyt ympäri Turkua.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä meni vääräs vuaros.

Vierailija
2/23 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mennyt ap:ltä hissi ja bussi sekaisin.

Siellä on monta Föli-linjaa, jotka totisesti kiertelevät ympäri kaupunkia. Kävellen olisit pikemmin perillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mennyt ap:ltä hissi ja bussi sekaisin.

Siellä on monta Föli-linjaa, jotka totisesti kiertelevät ympäri kaupunkia. Kävellen olisit pikemmin perillä.

Vierailija
4/23 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiko se muka?

Vierailija
5/23 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy pikkasen kovemman dropit ottaa, että pääset millään hissillä ympäri kaupunkia ylipäätään missään.

Vierailija
6/23 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, sääliksi käy pientä hissiä kun aina haukutaan.

Vierailija
7/23 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole aina rikki:D

Vierailija
8/23 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aluksi pidin Turun maisemahissiä suuren luokan turhakkeena, mutta kun niin moni haukkui sitä ja kun kaikki meni siinä muutenkin pieleen, niin huomasin lämpeneväni hassulle pikku hissille, jolta ei suju mikään.

Nykyään oon ylpeä Funi-fani.

Vierailija
9/23 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, sääliksi käy pientä hissiä kun aina haukutaan.

Minuaki surettaa, haukutaan rumaksi ja turhaksi ja kuppaseksi :(  Minusta se on oikein kiva ja söpö, toivottavasti pääsen ensi kesänä kokeilemaan. 

Vierailija
10/23 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Funi, Föli ja Föri - kolme kovaa

Vierailija
11/23 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aluksi pidin Turun maisemahissiä suuren luokan turhakkeena, mutta kun niin moni haukkui sitä ja kun kaikki meni siinä muutenkin pieleen, niin huomasin lämpeneväni hassulle pikku hissille, jolta ei suju mikään.

Juuh, 5,4 miljoonaa maksanutta romua kannattaa fanittaa.

Vierailija
12/23 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n hissi ei mene aivan ylös

Sinccis

Vierailija
13/23 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koppi ilmeisesti jätteenkeräyspisteen entinen koppa, ja tosi kaukana havainnekuvasta, jolla se myytiin Turun kaupungille. Mistä näitä "päättäjiä" vailla vastuuta löytyy, kun kaikki älyttömimmätkin miljoonahankkeet meni läpi kuin tyhjää vain.

Vierailija
14/23 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt pysähdyt hetkeksi miettimään, niin mitä sitten kannattaa fanittaa? Miksi?

Ite sanoisin, että fanituksen paras anti on, jos se tuo jotain iloa elämään. Minulle funikulaari tuo, syistä jotka mainitsin. Joten kyllä, minun kannattaa fanittaa sitä. Sinun ehkä ei. Vaikka viestistäsi päätellen pienikin lisäilo elämässäsi ei olisi sinulle pahitteeksi.

Vierailija
15/23 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt pysähdyt hetkeksi miettimään, niin mitä sitten kannattaa fanittaa? Miksi?

Ite sanoisin, että fanituksen paras anti on, jos se tuo jotain iloa elämään. Minulle funikulaari tuo, syistä jotka mainitsin. Joten kyllä, minun kannattaa fanittaa sitä. Sinun ehkä ei. Vaikka viestistäsi päätellen pienikin lisäilo elämässäsi ei olisi sinulle pahitteeksi.

Fanitatko myös itse ostamiasi kalliita ja viallisia tuotteita? Esimerkiksi 800 euron toimimaton pyykkikone olisi tosi symppis!

Vierailija
16/23 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hissistä. Realistinen hissi, ei me olla maailman metropoli, me ollaan turkkulaisia. Hissi kuuluu turkulaisille junteille eikä maailmalle.

17/23 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun funikulaari on pieni ja ”söpö”, mutta niin on myös kukkula minne se nousee. Kävin kerran viime kesänä, ovet reistailivat silloin.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
18/23 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumikulaari 😅

Vierailija
19/23 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkia lempinimiä tälle olikaan? Ainakin joku Star Wars teemainen

Vierailija
20/23 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumikulaari 😅

Ootko sä se sama, joka kirjoittaa tämän kommentin joka ainoaan funikulaaria koskevaan juttuun netissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä