Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia jälkitarkastuksesta

Vierailija
18.09.2019 |

Minkälaisia kokemuksia teillä on jälkitarkastuksesta? Olin muutama päivä sitten jälkitarkastuksessa, ja jotenkin koin sen hieman nöyryyttävänä kokemuksena. Koko tarkastus keskittyi lähinnä lantionpohjan tarkasteluun, mikä on kyllä synnytyksen jälkeen tärkeää huomioida, mutta olisin olettanut, että tarkastuksessa oltaisiin keskusteltu ennemminkin mm. synnytyksestä jne. Th kyseli aluksi onko minulla ollut virtsankarkailua, johon vastasin että ei ole ollut. Silti halusi varmistaa vielä tämän hoitopöydällä, väistyi sivuun, käski yskimään kovasti ja seurasi, että lirahtaako minulta pissaa. Tämän jälkeen pyysi puristelemaan sormiaan ja kommentoi kuntoani. Olispa ollut nöyryyttävää, jos multa olisikin pissaa siinä yskiessä lirahtanut lattialle! Antoi vielä peilin käteen ja esitteli mulle siinä mun alapäätä ja synnytyksen vaikutuksia...Jäi jotenkin outo olo tästä. Muutenkin kommentoi mun painoa omituisesti huolissaan, että vielä on x kg lähtöpainosta jäljellä. Ennen raskautta olin selkeesti alipainoinen. Olisin toivonut th:lta vähän sensitiivisempää otetta rankan synnytyskokemuksen jälkeen. Ihan kun olis pitänyt jo olla täysin entisellään synnytyksen jäljiltä. Onko muilla jääny huono fiilis jälkitarkastuksesta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/2 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kokemusta, kaikki hyvin "liukuhihnatyyliin" tehty mutta kuitenkin ystävällisesti. Ei ole kommentoitu painoa tai sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla