Juhani Tammisen viimeisimmät julkiraivarit
https://www.is.fi/viihde/art-2000006242042.html
Mikä ihme tätä tyyppiä vaivaa?
Kommentit (74)
Mitä nämä meriitit ovat? Vähän jääkiekkoa valmentanut.
Ehkä tämmösen vähän marinoituneemman koutsin ois kannattanut jättää koko ohjelma väliin...
Ajattelin ensin samaa, mutta kun Tamminen kertoi poissaolonsa syyn, muuttuivat raivarin syy jokseenkin ymmärrettäväksi.
Tunteet ollut ymmärrettävästi pinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ensin samaa, mutta kun Tamminen kertoi poissaolonsa syyn, muuttuivat raivarin syy jokseenkin ymmärrettäväksi.
Mitä väliä? Ja toisekseen onko Hussi ollut edes asiasta tietoinen?
Huh, aika hikistä hommaa olla Juhani Tamminen.
Miksi ei keskustellut "Mademoiselle Hussin" kanssa asiallisesti? Ei Hussi ole ketään loukannut. Miksi yleensä lähti tuollaiseen ohjelmaan? Ex-ammattilaisurheilijana nimenomaan tietää, että ne treenit ja koko hoito on tehtävä säännönmukaisesti. Ja jos ei itse kunnioita valmentajien ammattitaitoa, niin ei sellaisen tyypin kanssa voi tehdä yhteistyötä. Ja mikä tuo reilusti lössähtänyt ja kiloja kerännyt vanha ukko on arvostelemaan timmejä valmentajia?
Ja jos joku kutsuu itseään aurinkokuninkaaksi, voiko häntä yleensä ottaa edes mitenkään vakavasti?
Olin eräässä tapahtumassa täällä Turussa (koska täällä asun) ja Tamminen oli siellä myös. Ei ainakaan voi vaatimattomasta läsnäolosta syytellä. Katse kertoi "Etkö tiedä kuka olen". Hyi olkoon, miten joku voikin olla itseään täynnä. Ja piste.
Vierailija kirjoitti:
EI mikään, siis mikään oikeuta huonoa ja narsistista käytöstä.
Sinun "ymmärryksesi"mukaan jokainen, jolta kuolee tai sairastuu omainen/läheinen ihminen, olisi oikeutettu päästämään suustaan ihan mitä tahansa ja haukkumaan muita.
Tamminen on täysi moukka. Oikea narsistin stereotypia.
Ajatteleeko tuo mitään muuta kuin jääkiekkoa?
Jos kerran itse on ammattilainen niin miten on päässyt tuohon kuntoon edes. Ilkeää ja lapsellista toimintaa tuon ikäiseltä mieheltä.
Jos ohjelman tuottaja on tiennyt on Hussikin. Turhaa dramatiikan hakua Hussilta. Ja piste.
Eikö tää heppu tajunnut menneensä itse valmennettavaksi tähän ohjelmaan? Jos on itse paras valmentaja, olisi sitten käskyttänyt itse itsensä lenkille kun on kerran kunto romahtanut. Karsee äijä.
Setämiehen piti päästä mollaamaan nuorempaa naista, joka tekee työtään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas ei. Ylipäätään tuollainen julkiraivoaminen on lapsellista ja kertoo mielestäni siitä, että ihmisellä on jokseenkin ylimitoitetut luulot itsestään - lisäksi käytöstavat ja oma tiimiajattelu ovat pahasti hakoteillä.
Lisäksi haukkumisen kohde oli aivan väärä. JOS tuotantoyhtiön edustaja on sopinut Tammmisen kanssa jostain erityiskohtelusta, siitä olisi tuotantoyhtiön edustajan pitänyt ehdottomasti kertoa heti yleisesti Hussille ja joka erityistilanteesta erikseen.
Ja entisenä valmentajasuuruutena (?) Tammisen pitäisi ilman muuta ymmärtää, että valmentaja tai joukkueenjohtaja on valmentaja ja joukkueenjohtaja riippumatta siitä, kuinka "marinoituneita ja ansioituneita" pelaajia hänellä on tiimissään, vai onko hän mahdollisesti varhaisemmassa vaiheessa omaa uraansa valmentajana pokkuroinut jokaisen tiimiläisensä edessä ja kysellyt ohjeita, jos nämä ovat sattuneet olemaan urallaan vanhempia kuin hän? En tiedä, mutta epäilen vahvasti. Lisäksi hänen meriiteillään ei ulkopuolelta ja kylmästi arvioiden ole hirveästi varaa mekkaloida. Puhetta ja suuria sanoja kyllä piisaa, mutta...
Todella huonoa käytöstä, joka kertoo lähinnä hänestä itsestään ja suurista luuloista. Mutta tässähän ei ole mitään uutta.
Tyypillinen narsisti, sovinisti ja mitähän vielä. Ihan turha toivoa kunnioitusta, jos raivoaa, tytöttelee ja vielä oikein julkisesti yrittää teilata, vaikka itse häippäsi paikalta sanomatta mitään. Se, jos mikä osoittaa kunnioituksen puutetta muita ihmisiä kohtaan. Tami on asettanut itse itsensä muiden yläpuolelle ja tehnyt itsestään samalla pellen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ohjelman tuottaja on tiennyt on Hussikin. Turhaa dramatiikan hakua Hussilta. Ja piste.
Eikös se ollut Tamminen, joka tästä asiasta draamaili eikä Hussi? Ja ei, ei Hussi välttämättä tiennyt vaikka tuottaja tiesikin. Ehkä tuottaja ei muistanut tai "muistanut" kertoa Hussille draaman toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Tami ja vaimo:
-Kuules hani, mä en varmaankaan saa nyt kiekkoa maaliin (if you know what I mean) joten otetaan pieni aikalisä, mut kokeillaan kohta uudestaan.
-Kultsi hei, illalla mennään ulos syömään, mutta ei mitään puku- ja meikkiövereitä, vaan keep it simple!
-Älä mulle yritä, oot nyt ihan paitsiossa! Pistän sut kohta jäähylle.
-Me ollaan tiimi ja mä sen liideri, eli teet kuin minä sanon! Me ollaan kato meidän joukkue!
-Mees kuule lämmittään sauna, tänään saunoo itse aurinkokuningas ja Poika!
Mitenköhän sen vaimo kestää tuota öykkäriä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tami ja vaimo:
-Kuules hani, mä en varmaankaan saa nyt kiekkoa maaliin (if you know what I mean) joten otetaan pieni aikalisä, mut kokeillaan kohta uudestaan.
-Kultsi hei, illalla mennään ulos syömään, mutta ei mitään puku- ja meikkiövereitä, vaan keep it simple!
-Me ollaan tiimi ja mä sen liideri, eli teet kuin minä sanon! Me ollaan kato meidän joukkue!
Päivän parhaat naurut :D Kuulin mielessäni sen äänen. Noi anglismit just, ai että! 10+!
Vierailija kirjoitti:
Setämiehen piti päästä mollaamaan nuorempaa naista, joka tekee työtään.
Ja kutsuiko tämä setämies tuota nuorempaa naista nuorukaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tami ja vaimo:
Just tuollaista tarkoitin kun laitoin kommentin😂
Ahhahaa, kaveri on kyl niin sekaisin. 😂