Vain Elämää "juhla"kauden mitättömyys kiteytyy Samu Haberin täysin yhdentekevässä Tequila-versiossa.
Miksi tämä kausi on enää tehty? Kellään ei ole yhtään mitään annettavaa musiikille tässä formaatissa.
Kommentit (12)
Valitettavasti samaa mieltä. Joka kauden olen seurannut, mutta tämä laimea mitättömyys ei vaan toimi. Ainoa vahva tulkitsija on Lauri Tähkä.
No eikö tuo nyt ole kiteytynyt jo viimeisessä 9 kaudessa? Ensimmäisessä kaudessa oli jotain ideaa, koska silloin oli vielä tuore idea, että laitetaan rokkitähti laulamaan iskelmää ja tyttöbändin jäsen räppäämän ja seniori-ikäinen nainen laulamaan irtosuhteesta ja pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti samaa mieltä. Joka kauden olen seurannut, mutta tämä laimea mitättömyys ei vaan toimi. Ainoa vahva tulkitsija on Lauri Tähkä.
Lauri rääkyy maneerisesti. Kun ikää tulee, on raakuttava kovemmalla paineella ja tärisytettävä powerilla kättä.
Yksi yllättäjä on Elastinen seuraavassa jaksossa. Miehellähän on ääntä ja vaikuttaa porukasta kypsimmältä.
Täysin epäkiinnostava ohjelma yhden kauden jälkeen. Saman toistoa. En ole katsonut moneen vuoteen.
Niin kauan kuin tämä ap ja ne miljoona muuta suomalaista katsoo tätä ohjelmaa saamme nauttia aina vaan uusista kausista
Ensimmäinen kausi oli paras. Sitten taso tasaisesti laskenut, kerta kerralta enemmän. Tämä viimeisin on ihan pohjanoteeraus.
Samulla vaan nyt on sellainen tasainen äänen taajuus, jossa ei paljon äänenpaineella kikkailla.
Minun mielestä sen voisi hyvin ottaa käyttää esim viralliseksi junaääneksi.
Tuohan kertoo vaan syvästä rakkaudesta ohjelmaa kohtaan, kun tekee oikein aloituksen.
Mitäs sillä ohjelmalla pitäis olla sinulle antaa? Muusikoilla tuntuu olevan aidosti hauskaa ainakin. Pohjimmiltaan hyvä verkostoitumis -camping heille ja näkyvillä olo kasvattaa latausmääriä.
Ei sielläkään kaikki selviydy/halua selviytyä (tapaus Terhi Kokkonen)
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin tämä ap ja ne miljoona muuta suomalaista katsoo tätä ohjelmaa saamme nauttia aina vaan uusista kausista
Katsojamäärä kylläkin romahtanut puoleen tuosta.
Täysin samaa mieltä.