Siis mikä hitto on tuo MTV3 Viiden jälkeen? Katsooko kukaan?
Ei näemmä ole varaa enää ostaa sarjoja kun on alettu tekemään aamutv2:sitä myös iltaan.
Kommentit (15)
Joo. Puolen tunnin ohjelman ois ehkä ymmärtänyt, mutta puoltoista tuntia turhaa jorinaa.
En katso MTV3:ea viiden jälkeen. Enkä ennen sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
En katso MTV3:ea viiden jälkeen. Enkä ennen sitäkään.
Janne Porkan äänellä: ”Tämä on oikein!”
Ps. Vieläköhän vetää Onnenpyörää, ei ole minunkaan tullut katsottua.
Mulla vaan jäänyt taustalle auki kaunareiden jälkeen :D, en varsinaisesti katso ohjelmaa. Täytyy kyllä ihmetellä ohjelman pituutta ja kuka sitä jaksaa katsomalla katsoa. Kuvaja ainakin joinain päivinä juontamassa, ihan kamalaa kuunneltavaa sellainen kovaääninen ja kiireisen oloinen juontamistyyli.
Katson parhaillaan. Odotan Emmerdalea.
Omasta mielestäni tuo on tylsä ohjelma. Eikä tuohon aikaan päivästv ole edes aikaa istua tv:n ääressä. Mun eläkkeellä oleva äiti kyllä tykkää siitä ja kaikista muistakin ohjelmista.
Tossa pyörii kun odotan emmerdalea. Pidän kyllä Joanna Kuvajan tyylistä, parempi kun tuo Baba. Kuvaja voisi juontaa enemmänkin ja vappendaali voisi jäädä pois kokonaan. Elina Kottonen toinen hyvä juontaja ja ihan liian vähän tv.ssä, taitaa olla kyllä nelosella töissä.
Äärettömän tylsää. Loppuunkaluttuja aiheita.
Maikkari yrittää matkia yle:n Puoli seitsemää kun eivät itse keksi mitään omaa menestyssarjaa kun noloja Huumia ja Putouksia.Ei paljon tuu kolmosta katottua.Salkkareita ei tullu katottua enää kymmeneen vuoteen kun siinä on niin surkeita näyttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Katson parhaillaan. Odotan Emmerdalea.
emmerdale, yäk.
Ei niillä ole rahaa laatuohjelmiin!
Aamuteevestä on muistaakseni sanottu et on hyvä ohjelma mutta tulee sellaiseen aikaan ettei kerkeä katsoa. Ilmeisesti halusivat nyt tuoda aamutv:n tyyppisen formaatin iltapäivään/iltaan niin että ihmiset kotiutuvat töistään ym. ja olisi aikaa sitten katsoa. Toinen veto voi olla just tuohon ylen puoliseitsemään kilpailua, mutta on kyllä kovin erityylinen formaatti ja liian pitkä, ja tulee vielä eri katseluaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tossa pyörii kun odotan emmerdalea. Pidän kyllä Joanna Kuvajan tyylistä, parempi kun tuo Baba. Kuvaja voisi juontaa enemmänkin ja vappendaali voisi jäädä pois kokonaan. Elina Kottonen toinen hyvä juontaja ja ihan liian vähän tv.ssä, taitaa olla kyllä nelosella töissä.
Kuvajasta olen minäkin ihan pitänyt yleensä, mutta en tiiä miksi se on ollut sellaisen stressaantuneen, kiireisen ja kovaäänisen oloinen tässä ohjelmassa ainakin ekalla viikolla. Baba myös on ihan ok. Kottosesta tykkään myös, mutta en tiedä sopisiko tämän tyyppiseen ohjelmaan. Erinomainen esimerkiksi noissa BB-lähetyksissä.
Vanhukset katsovat kaiken mitä teeveestä tulee.