Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esimies vikittelee miestäni

Vierailija
16.09.2019 |

Tapailen työkaveriani. Pidämme matalaa profiilia johtuen siitä, että hän on juuri saanut ylennyksen eli olemme asetelmassa, että hän on osastonsa esimies ja minä duunarihommissa, eri osastolla toki. Yleisesti toki on tiedossa, että olemme kavereita olleet jo pidemmän aikaa.

Nyt minun oma esimieheni on eronnut ja ilmeisesti iskenyt silmänsä mieheen. Emme ole esimieheni kanssa juurikaan väleissä, olemme hyvin erilaisia ja hän ei oikein tykkää minun "kympintyttö" olemuksestani.

Esimieheni ei ole ikinä aiemmin pyörinyt mieheni osastolla niin paljoa kuin nyt. Joka asiassa tämä kaipaa tämän mielipidettä. Miestä tarvitaan kuskiksi jokaiselle pikkureissulle, tälle soitellaan iltaisin ja päivisin. Olen ok asian kanssa, että nainen tarvitsee miestä esimerkiksi kantoavuksi, jos on ostellut jotain uutta työpaikalle, mutta nyt muutama viikko takaperin mies lähti oman työaikansa jälkeen tälle taas avuksi ja selvisi, että tavarat menevätkin naiselle itselleen. Suutahdin toki asiasta ja mies tietää, etten tykkää kun nainen pyörittää tätä joka suuntaan.

Tuntuu inhottavalta olla työpaikalla ja katsella kun miestä viedään kuin pässiä narussa ihmisen toimesta, johon itse olen koittanut tutustua, mutta tullut torjutuksi, ja jonka kanssa lähinnä hymyillään toisillemme herttaisesti irvistäe
n. Toisaalta työpaikan vaihtokin kuulostaisi inhottavalta ajatukselta samasta syystä.

Mitähän tekisi nyt?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän teidän kannattaisi pikkuhiljaa seurustella julkisesti? 

Vierailija
2/9 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole sinun pomo, niin miksi pitää salaa seurustella? Kumman idea se on? 

Jos mies ei halua teidän olevan julkisesti yhdessä niin jätä se sika etsi mies joka haluaa sitoutua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pomo luulee että sun "mies" on vapaa kun ette seurustele julkisesti. 

Vierailija
4/9 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ensinnäkkän ymmärrä mikis kenenkään tarvitsis autella jotain pomoa tai työkollegaa vapaa ajalla kuskaamaan jotai kamoja ylipäänsä minnekkään. En muutenkaan tajua tuota kuvoita, jossa joku sinkkunainen kyselee jotain miestä "auttelemaan" eri asioiden toimittamisessa, muka viattomasti. Ainakin mies aina sen niin tulkitsee, mukamas. Näissä tämmöisissä tarinoissa ainakin :D en ole koskaan oikeassa elämässä kohdannut vastaavaa tilannetta, ellei kyse ole oikeasti kavereista jotka tunteneet jo pitkään toisensa jne. 

Vierailija
5/9 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun asiasi tehdä asialle mitään. Joko hyväksyt miehesi toimet tai nostat kytkintä.

Vierailija
6/9 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ensinnäkkän ymmärrä mikis kenenkään tarvitsis autella jotain pomoa tai työkollegaa vapaa ajalla kuskaamaan jotai kamoja ylipäänsä minnekkään. En muutenkaan tajua tuota kuvoita, jossa joku sinkkunainen kyselee jotain miestä "auttelemaan" eri asioiden toimittamisessa, muka viattomasti. Ainakin mies aina sen niin tulkitsee, mukamas. Näissä tämmöisissä tarinoissa ainakin :D en ole koskaan oikeassa elämässä kohdannut vastaavaa tilannetta, ellei kyse ole oikeasti kavereista jotka tunteneet jo pitkään toisensa jne. 

Tässä risoo juuri se, että itse otin ensikontaktit kyseiseen mieheen juuri pyytämällä häneltä apuja eri asioissa. (tiesin, että hän on todella kiltti, ja varmasti auttaisi kyselemättä) Mies ei ollut tuolloinkaan osannut epäillä mitään, ihmetteli siinä vaiheessa, kun tätä lopulta suutelin, että olinkin ollut häneen ihastunut (hän itse oli ollut toivottoman ihastunut minuun ihan alusta asti, muttei osaa tulkita ihmisten eleitä ja tekoja kovinkaan hyvin)

Vierailija
7/9 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole sinun pomo, niin miksi pitää salaa seurustella? Kumman idea se on? 

Jos mies ei halua teidän olevan julkisesti yhdessä niin jätä se sika etsi mies joka haluaa sitoutua. 

Molempien aluksi. Idea oli ekana, että kummankaan vanhemmille ei nyt heti kerrota ja sitten se nyt on vaan jäänyt. Molempien kaverit toki tietävät, ja minun työkaverini poislukien esimies, kun häntä ei kiinnosta asiani. 

Julkinen lääppiminen ei ole kummankaan juttu, eikä asiaa oikein saa otettua puheeksi silleen sujuvasti. Kohta tarvii varmaan vain imeä miespolon kaula mustelmille, yök.

Vierailija
8/9 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle, että tajuamattaan antaa vääriä signaaleja sun pomolle. Jos mies on oikeasti todella surkea lukemaan muita ihmisiä, hän ei varmasti tiedä, kuinka tää nainen noi kaikki auttamiset tulkitsee. Vika ei ole sun pinossa, koska hän ei ole tietoinen miehen parisuhdestatuksesta.

Vierailija
9/9 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*pomossa, saakelin autocorrect

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi