Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisuus tai sen puute

Vierailija
16.09.2019 |

En ole itse kovinkaan nämustasukkaista tyyppiä mutta muutaman kerran on 10 vuoden yhteiselon aikana tullut tilamne että näin on käynyt. Mieheni taas ei ole ollut ikinä, ei siis kertaakaan mustasukkainen. Jopa enenmänkin ylpeä jos miehet tulevat baarissa juttelemaan kun on käymässä muualla tai joku tuijottaa peppuani muistaa aina hymyillen mainita asian. Miksi näin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tuijottaa peppuasi tai tulee juttelemaan sinulle, niin mistä pitäisi olla mustasukkainen? Ethän sinä tee silloin yhtään mitään sellaista, mikä antaisi syytä mustasukkaisuuteen.

Vierailija
2/6 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin totta. Esimerkit ei ehkä olleet parhaat mahdolliset. En vain ymmärrä että eikö mies välitä tarpeeksi kun ei ole koskaan muatis vai luottaako vain niin paljon vai miten miesten ajatusmaailma toimii

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mustasukkaisuus on naurettavaa, enkä itse olisi mustasukkaisen miehen kanssa. Sehän on suoranaista epäluottamusta. Puoliso ei usko siihen että mä olen tosissani, enkä petä. Jos kumppani oikeasti kuvittelee, että mä alan kuherrella baaritiskillä jonkun kanssa, joka tuijottaa mun persettä, niin enpä sellaista kumppania kaipaa. Itsekään en ole mustasukkainen; jos mies haluaa toisen naisen, hän on aivan vapaa valitsemaan.

Vierailija
4/6 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vaimoni kanssa yhdessä kohta 20 vuotta. Hän on hyvännäköinen, joten etenkin yökerhossa ympärillä pyörii jos jonkinlaista yrittäjää, kun käyn vaikkapa tiskillä tai vessassa. Vaimo vain ei ole ikinä antanut aihetta mustasukkaisuuteen. 

Noin muuten mielestäni mustasukkaisuus ei ole mikään rakkaudenosoitus vaan osoitus luottamuspulasta.

Vierailija
5/6 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin totta. Esimerkit ei ehkä olleet parhaat mahdolliset. En vain ymmärrä että eikö mies välitä tarpeeksi kun ei ole koskaan muatis vai luottaako vain niin paljon vai miten miesten ajatusmaailma toimii

Ap

Mies sekä luottaa että välittää. Ei mustasukkaisuus kerro välittämisestä vaan kieroutuneesta omistamisenhalusta ja epäluottamuksesta.

Vierailija
6/6 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on energianhukkaa, eikä sillä ole mitään tekemistä välittämisen tai rakastamisen kanssa. Ja tämä tulee entisen sairaalloisesti mustasukkaisen suusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi