Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähettelee kuvia naiskaverilleen

Mustis turhaanko?
16.09.2019 |

Mieheni on myyntityössä, jossa välillä käytetään pukua. Hän saa työnantajan kustantamana silloin tällöin uuden puvun ja kun on toisella paikkakunnalla sitä sovittaessa niin sit tietysti lähettää mulle kuvan itsestään puku yllä. Hän saattaa lähettää kuvan myös äidilleen ja muutamalle mieskaverille sekä facebookiin. Mutta, myös yhdelle nais”kaverille”, joka ei ole facebookissa.
Ja tästä kun saan pienen kilarin niin se on miehen mukaan ihan järjetöntä, sillä nainen on hänelle kaveri siinä missä muut miehet.
Ajattelen asian sillä tavalla, että mitä mieheni oikein haluaa naisen vastaavan kyseisiin pukukuviin ”onpa hyvännäköinen” ”oletpa hyvännäköinen” vai ”oletpa komea”. Ja mihin mieheni tämmöistä kehua sitten tarvitsee, yksityisesti joltain naiskaveriltaan. Nainen on tällä hetkellä sinkku pitkän suhteen jäljiltä.
Haluaisin saada muilta vähän näkökulmia asiaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies kertoi sinulle tekevänsä niin, niin mitä hän vastasi kun kysyit, että miksi hän lähettää kuvia myös ystävänaiselleen?

Vierailija
2/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ällöttävää touhua. Lähetellä itsestään pukukuvia muille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin olisin ehkä huolissani siitä miksi mies lähettää itsestään pukukuvia toisille miehille.

Eikä toi mammanpoikatouhu "laitan äitikälle ny kuvan kun sain vaatteet ylle" oikein sekään oo terveestä päästä.

Vierailija
4/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo äijä tuntuu olevan.

Vierailija
5/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos hankkisit itsetunnon?

Vierailija
6/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko teini, vai mistä moinen epävarmuus?

Vierailija
7/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mekko-ostoksille ja lähetä kuvia kaverimiehillesi. Kerro siitä miehellesi. Hänen reaktionsa kertoo kaiken oleellisen. Jos niin toimiminen on hyväksyttävää hänelle, sen on oltava hyväksyttävää myös sinulle.

Ja huonosta itsetunnosta ja teinimäisyydestä kommentoineet: ihan 100-varmasti tuntisitte epävarmuutta ja mustasukkaisuutta samassa tilanteessa. Aivan turhaa toisen polkemista ja tunteiden mitätöimistä teiltä.

Vierailija
8/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja huonosta itsetunnosta ja teinimäisyydestä kommentoineet: ihan 100-varmasti tuntisitte epävarmuutta ja mustasukkaisuutta samassa tilanteessa. Aivan turhaa toisen polkemista ja tunteiden mitätöimistä teiltä.

Saisiko bannit tälle kommentoijalle, kiitos. Täysin asiatonta mielipiteiden lyttäämistä.

Vierailija
9/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo, että mies lähettää tuollaisia kuvia myös mieskavereille ja äidilleen, on niin outoa, että saa ajattelemaan että oot oikeilla jälijillä. Mies saattaa oikeasti haluta lähettää kuvan vain naiskaverilleen (ja sulle), ja lähettää muille vain siksi, että voisi sanoa sen (naiskaverilleen lähettämisen) olevan vaan yks muiden kavereiden joukossa.

Tiedän että tällainen kommentti saa täällä alapeukkuja, ja syytöksen sairaalloisesta mustasukkaisuudesta, mutta totuus on, että se on ihan mahdollista. Liian moni mies kun on mitä on...

Vierailija
10/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin sanatarkasti häneltä vielä kysynyt, että mitä hän pohjimmiltaan haluaa vastaukseksi tältä naiskaverilta. Mutta käänteisen esimerkin annoin, että laitanpa oman valkotakkini alle vaikka minimekon ja lähetän kuvan muutamalle kollegamiehelle. Siihen hän ei vastannut muistaakseni mitään. Mutta jaksaa korostaa, että hänen naiskaverinsa menee siinä missä mieskaveritkin.

Eikä olla teinejä, yli kolmekymppisiä.

Mulla on täl hetkellä olo, että antaa tehdä mitä lystää. Ihan hällä väliä olo. Eikä kyseiset pukukuvatkaan kohta herätä minussa sen kummempaa ihailua kun tiedän, että hän lähettää niitä toisellekin naispuoleiselle.

Vähän mietin kyllä sitä naiskaveriakin että onko hän niiden kuvien kanssa aivan EVVK :D.

Vierailija
11/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puku jotenkin niin ihmeellinen vaate että pitää postata kuvat kaikille facebookia myöden? Oudompaa se on kuin kuvan lähettäminen naispuoliselle kaverille. Varsinkin jos lähettää kuvan myös miespuolisille kavereille.

Vierailija
12/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äidilleen lähettää pukukuvat siksi, koska tämä on vaatealan ihminen. En näe siinä mitään outoa. Kavereilleen lähettää luultavasti siksi, että haluaa vähän näyttää (huoh)...

Vierailija
13/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait tuo riippuu. Kalasteleeko kehuja tältä naiselta? Harrastiko tuota myös silloin, kun nainen oli suhteessa? Onko jotain historiaa?

Jotkut ihmiset jakaa nykyään somessa ja whatsapissa kaiken mahdollisen, toiset ei ollenkaan.

Mulla on yksi kaverimies, jonka oon tuntenut jo 15 vuotta. Mun kumppanit on aina ollut tietoisia hänestä, kuten hänenkin musta, eikä ikinä ole ollut mitään mustasukkaisuuksia, meillä ole ikinä ollut mitään säätöä.

Sillon kun nykyään puhutaan (hyvin harvoin nykyään), niin hän pistää kuvia lemmikistään, ulkomaisemista, harrastuksistaan ja välillä omasta naamastaan tai tyylistään, yleensä puhutaan myös ihan kaikesta mahdollisesta. En koe, että hän ois multa mitään vailla, pitää samanlaisena kaverina kun ketä tahansa muutakin, ehkä jonkinlaisena sisarena.

Jossain vaiheessa oon itsekin saattanut heittää jonkun kasvo/vaatekuvan ilman sen kummempia ajatuksia, kuten naispuoliselle ystävällekin. Oon tosin sen lopettanut kun kumppanini on ilmaissut mielipiteensä ja pahoittanut mielensä, ei ole mulle niin tärkeä asia.

On sullakin oikeus ilmaista mitä mieltä asiasta olet :)

Vierailija
14/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan samanlaisia ne naisetkin on, eikä siinä ole mitään, kehujen saaminen on kivaa ja vahvistaa itsetuntoa. Suomessa pitäisi avoimemmin kehua molempia sukupuolia, oli kyseessä kaveri, naapuri tai kumppani. 😀

Muistan esimerkiksi kuinka eräs naiskaveri soitti " vahingossa" syntymäpäivänäni videopuhelun. Tuli oikein lähelle kameraa jotain kyselemään, lopetti puhelun ja laittoi viestiä "huulipunaa...", "eiku hyvää syntymäpäivää :-)" Kyllähän sitten piti kehua, että hyvältä näytit huulipunan kanssa, vaikka noin selkeästi kehuja kalastelikin.

Vierailija
15/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eräs mieskaveri ja eräs naiskaveri lähettelevät minulle vaatekuviaan luuriin, usein kun ovat menossa jonnekin.

Olemme kaikki lähes nelikymppisiä.

Minulla on kuulemma meistä paras vaatemaku, ja kokemustakin alalta joten kaipaavat pientä apua ja vakuuttelua, eikä tämä minua tai minun miestä haittaa :)

Vierailija
16/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomasi mukaan mies suhtautuu tuohon naiskaveriinsa samalla tavalla kuin mieskavereihinsa ja äitiinsäkin. Tältä pohjalta en nyt hirveästi huolestuisi vielä. Yleensä jos on jotain sutinaa naiskaverin kanssa, häntä kohdellaan toisin kuin sellaisia kavereita joiden kanssa ei ole mitään sutinoita.

Vierailija
17/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunnosta puheen ollen, saatan olla mieheni itsetunnosta huolestuneempi kuin omastani, kun pitää monelle tuollaisia kuvia lähetellä.

Olen ehkä hieman vanhanaikaisesti kasvatettu, mutta ajattelen, että perheenisän ei kuuluisi tuollaisia viestejä lähetellä. Kyllä itselläni loksahtaisi suu auki, jos kuulisin, että jonkun toisen tutun perheen isä tekisi noin.

Vierailija
18/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies, minun omaisuutta. Minun! Minun! Hei koitahan vähän kasvaa ja päästä eroon tuosta sairaalloisesta omistushalusta. Ei ihmistä voi omistaa.

Vierailija
19/19 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 18/18

Ei voi toista omistaa, mutta joskus se raja on vähän epäselvä minkä käytöksen voi hyväksyä perheelliseltä isältä. Ja se, että mies myös odottaa kovasti, että ”sytyn” hänen puvuistaan, silloin kun sellainen on päällä. Eli hän itse myös pitää pukua lievästi seksistisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän