Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä verran nainen/ naisenne "turpoaa" alapäästä seksin aikana?

Vierailija
16.09.2019 |

Minkä verran muut naiset "turpoaa" alapäästä kiihottuneessa tilassa?
Itsellä varmaan kolminkertaistuu kaikki, ja myös esim emättimen ympäristö on moninkertainen, ei pelkästään klitoris ja häpyhyylet. Kostun aivan hirveästi ja mulla on helppo esim squirtata.
Joskus vähän häpeilen alakertaani seksin aikana, yleensä en kuitenkaan anna sen häiritä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolla ei ihan kauheasti paikat turpoa, mutta kyllä minua kiihottaa tosi paljon, kun klitoris ja häpyhuulet ovat turvonneet ja pimpsa valuu märkänä. Squirttaaminen olisi ihana kokea myös. Minun mielestäni on ihan turha hävetä, seisoohan miehen kullikin seksissä paljon isompana ja kovempana kuin levossa.

M41

Vierailija
2/16 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun ei hänellä turvonnut, mutta nyt parin vuoden jälkeen on alkanut squirttaamaan ja oikeasti kastumaan myös ..ja ah niin ihanasti turpoaa ja kuulemma janoaa oikein kosketusta.. Nam! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo turpoaa varsinkin just häpyhuulet aika paljon ja se on mielestäni hienoa. Tykkään myös kun seksin jälkeen ne on vielä jonkin aikaa turvonneet.

Vierailija
4/16 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että muillakin samoja kokemuksia. Minullakin sisemmät häpyhuulet ja klitoris turpoavat melkoisesti ja on ihan pakko saada laueta kiihotuksesta ennenkuin pystyy lopettamaan.

Vierailija
5/16 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei turpoa kovin paljon silminnähden mutta klitoriksen varsi on kyllä todella napakan tuntuinen erektiossa.

Vierailija
6/16 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mut silloin pitää olla erittäin kiihottunut tai olla saanut jo orkkuja, että oikein näkyvästi turpoaa. menee yleensä niin että vasta orgasmien jälkeen turpoan ja kostun kunnolla. Sitä ennen alapää näyttää olevan aika normitilassa vaikka olisi haluja.

Vierailija
7/16 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla turpoaa klitoris melkoisen isoksi yhdynnän aikana ja varsinkin orgasmin jälkeen on iso.  Mutta on arka ja ei anna koskea siihen, jos yriteään uutta kertaa.

Vierailija
8/16 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, seksi-innostasi huolimatta pyydän huomioimaan että seksiasioille on oma palsta. Harvoja täällä kiinnostaa pätkän vertaa vaimosi alapää. Siirtykää please oikealle osastolle ruotimaan alapäitä.

Vierailija
9/16 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hienoa jos pääsee näkemään kun nainen kiihottuu ja häpyhuulet turpoaa ja sisemmät häpuhuuletkin avautuvat ilman kosketusta ihan vain sen takia kun mies katselee niitä Upea näky. 

Vierailija
10/16 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja, ette havaitse mitään muuta mainitsemisen arvoista!

Vierailija
11/16 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alapää turpoaa kiihottuneena niin, että on tosi vaikea saada pissaa tulemaan. Tai oletan, että se johtuu tuosta turpoamisesta. En siis harrasta mitään pissaleikkejä, mutta nyt rakastuneena olen KOKO AJAN kiihottunut ja märkä, jopa töissä. Itse en ole alapäätäni koskaan niin tarkkaan kiihottuneena katsonut, että osaisin sanoa miten paljon ja mistä turpoaa. Mutta turpoaa ja tuntuu!

Vierailija
12/16 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannaan ennen nuolemista vähän tai hidasta ja pitkään panemista, ihan sen turpoamisen takia, turvonnutta pillua on ihanampi nuolla, vaikkei rouvan pillu kovin paljon turpoa.

Vierailija
13/16 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten paikat turpoaa hääkakun jälkeen.

Vierailija
14/16 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten paikat turpoaa hääkakun jälkeen.

Turpoamiset liittyvät vain monogamisiin parisuhteisiin?

Missä vaiheessa penis lopettaa niissä turpoamisen?

Vierailija
15/16 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en saa, kun kullilla lähestyä, enpä ole nähnyt varmaan 30 vuoteen...

Vierailija
16/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ulommat häpyhuulet turpoaa ja pienemmät tulee esiin kun poikakaveri koskettelee niitä ja kun nään sen peniksen seisomassa. Kostun ihan niin märäksi et ei aina pysy penis mun sisällä. Mitään kosteusvoiteita ei olla tarvittu eikä ees käytetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan