Viivästynyt unirytmi. Auttaisiko tuollaisella muutto länteen? Linkki
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/4dd40842-ca6f-4221-bb99-783b51797027
Jutun tyyppi menee nukkumaan varhain aamulla ja herää puolilta päivin.
Auttaisiko hänellä, jos muuttaisi vaikka Usaan? Sittenkö olisi loppuelämänsä tyytyväinen?
En ymmärrä moista ongelmaa. Miksi häntä ei toteuteta normaaliin unirytmiin lääkkeillä? Ne tietty voi lopettaa, kun normaali unirytmi on muodostunut tavaksi.
En ymmärrä tuollaista ongelmaa ollenkaan.
Mulla oli puolituttu, jolla oli tuo ongelma. Hän sitten sai todistuksen jostain unitutkimuksedta vai vastaa jolloin työkkäri sai määrätä vain ilta työtä hänelle. (Opiskelin itse yliopistossa ja siellä oli kirjastossa puoli vuotta aputöissä tuo tyyppi, jonka kanssa hiukan tutustuin)
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Osalla porukasta syy on geeneissä, siihen.eivät lääkkeet auta. https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/yokyopeleita-valvottaa-geenimuun…
Auttaisiko muutto usaan. Siellä oiis normaali unirytmi.
Idiootti. Luuletko, ettei asiaa hoidettaisi lääkkeillä kuntoon, jos se olisi mahdollista. Ikään kuin ihmiset huvikseen eläisivät noin. Kyseessä on neurologinen poikkeavuus joka ei muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Idiootti. Luuletko, ettei asiaa hoidettaisi lääkkeillä kuntoon, jos se olisi mahdollista. Ikään kuin ihmiset huvikseen eläisivät noin. Kyseessä on neurologinen poikkeavuus joka ei muuksi muutu.
Muuttuuko unirytmi normaaliksi, mikäli henkilö muuttaa länteen?
Onko tuollaisella joku pysyvä oma omituinen sisäinen kello, vai onko tuo omituisuus jotenkin riippuvainen auringon asennosta.
Ärsyttää tuollainen. Mikseivät syö unilääkkeitä kunnes saavuttavat normaalin unirytmin.
Niin me muutkin huonouniset joudumme tekemään.
Iltavirkusta ei saa aamuvirkkua edes lääkkeillä. Jos saisi olisimme kaikki aamuvirkkuja.
Osaako kukaan sanoa, eläisivätkö normalissa rytmissä muutettuaan Amerikkaan?
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tuollainen. Mikseivät syö unilääkkeitä kunnes saavuttavat normaalin unirytmin.
Vuj-ihmiset eivät nukahda unilääkkeisiin. Olen vierestä seurannut. Voimakkaat unilääkkeet saivat aikaan vain päihtymyksen ja hallusinaatioita. Ihminen ei kuitenkaan nukahtanut.
Kyseessä on neurologinen ominaisuus, sairaus, ei mitään yleistä huonounisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Osaako kukaan sanoa, eläisivätkö normalissa rytmissä muutettuaan Amerikkaan?
Itse väittäisin, että kyllä.
Miksi tuo ei siirry koko ajan eteenpäin. Miksi pysähtyy siihen, että menee neljältä aamulla nukkumaan ja herää puolilta päivin. Ja tuo rytmi jatkuu aina vaan.
Jos tyyppi muuttaisi tarpeeksi länteen. Siis siten että menisi sikäläisen kellon mukaan normaaliin aikaan nukkumaan, jäisikö se paikallinen normaali rytmi päälle?
Jos ei, niin miksei?
Itse väittäisin, että saamattoman ihmisen keksitty juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuj-ihmiset eivät nukahda unilääkkeisiin. Olen vierestä seurannut. Voimakkaat unilääkkeet saivat aikaan vain päihtymyksen ja hallusinaatioita. Ihminen ei kuitenkaan nukahtanut.
Kyseessä on neurologinen ominaisuus, sairaus, ei mitään yleistä huonounisuutta.
Jos jatkettaisiin joka ilta antamalla unilääkkeitä ja pakottamalla olemaan koko päivä hereillä, niin väitän, että rytmi siirtyisi.
Miten tollanen ihminen pärjää parisuhteessa saati lastensa kanssa?
Osalla porukasta syy on geeneissä, siihen.eivät lääkkeet auta. https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/yokyopeleita-valvottaa-geenimuun…