Muita jotka odottavat tosissaan innolla Erika Vikmanin uutta musiikkia?
Sanoi viime viikolla iltalehdelle että sitä on tulossa https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/5e81fea3-f89b-4153-b3da-56c138…
Se eurodance-biisi ja vierailu Petri Nygårdin kanssa olivat ainakin jonkinasteisia menestyksiä, taisi joskus puhua jostain "rohkeammasta" ja "sellaisista aiheista mistä yleensä miehet laulavat". Ja uudet taustajoukot Arttu Wiskarin firmasta. Nyt on neidillä todella näytön paikka että pystyykö hän muuhunkin kuin lööppijulkisuuteen ja kroppansa esittelyyn, tangokruunusta on jo aikaa ja muukin kiinnostus hiljenee aikanaan.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Hyihhitt
Ei hänestä tykätä tarvitse mutta onhan tämä tilanne kiinnostava
Kohuissa ryvettynyttä bimboa joka tykkää pukeutua paljastavasti laulamassa seksistä samalla kun itse styylaa sugar dannyn kanssa, sitä suomalainen musiikki kaipasikin.
Vierailija kirjoitti:
Kohuissa ryvettynyttä bimboa joka tykkää pukeutua paljastavasti laulamassa seksistä samalla kun itse styylaa sugar dannyn kanssa, sitä suomalainen musiikki kaipasikin.
Kyllä ihmiset sitten jaksavatkin paheksua...
Vierailija kirjoitti:
Hyihhitt
Taas joku av-mamma on kateellinen kun toinen on nuori, nätti, lahjakas ja rakastavassa suhteessa.
Muistakaa että Erikasta ei saa puhua ilkeästi, hän seuraa palstaa itsekin ja pahoittaa mielensä! Niinkuin silloin kerran nähtiin.
Nyt kun tarkemmin miettii niin minä en ole tainnut kertaakaan kuulla hänen laulavan. Kummallista kun kyseessä on noinkin tunnettu henkilö ja hänen kuitenkin pitäisi olla laulaja.
Minä odotan lähinnä mitä hän pukee ylleen kansikuvaan
Arttu Wiskarin sanoittajat ja ikämiehiin mieltynyt tangokuningatar, tää on niinkuin jostain huonosta leffasta...
Ihana Erika, aina niin pirteä ja kaunis. Moni muu naislaulaja saisi ottaa mallia. Toivottavasti tulee paljon hyvää musiikkia, sitä on kaivattu!
En varsinaisesti odota innolla, on vanhakin musiikki vielä kuuntelematta. En tiedä yhtään kappaletta häneltä.
Hyihhitt