Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka odottavat tosissaan innolla Erika Vikmanin uutta musiikkia?

Vierailija
15.09.2019 |

Sanoi viime viikolla iltalehdelle että sitä on tulossa https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/5e81fea3-f89b-4153-b3da-56c138…

Se eurodance-biisi ja vierailu Petri Nygårdin kanssa olivat ainakin jonkinasteisia menestyksiä, taisi joskus puhua jostain "rohkeammasta" ja "sellaisista aiheista mistä yleensä miehet laulavat". Ja uudet taustajoukot Arttu Wiskarin firmasta. Nyt on neidillä todella näytön paikka että pystyykö hän muuhunkin kuin lööppijulkisuuteen ja kroppansa esittelyyn, tangokruunusta on jo aikaa ja muukin kiinnostus hiljenee aikanaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyihhitt

Vierailija
2/12 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyihhitt

Ei hänestä tykätä tarvitse mutta onhan tämä tilanne kiinnostava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohuissa ryvettynyttä bimboa joka tykkää pukeutua paljastavasti laulamassa seksistä samalla kun itse styylaa sugar dannyn kanssa, sitä suomalainen musiikki kaipasikin.

Vierailija
4/12 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohuissa ryvettynyttä bimboa joka tykkää pukeutua paljastavasti laulamassa seksistä samalla kun itse styylaa sugar dannyn kanssa, sitä suomalainen musiikki kaipasikin.

Kyllä ihmiset sitten jaksavatkin paheksua...

Vierailija
5/12 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinku

MÄKIN HALUUN PIZZAA

Vierailija
6/12 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyihhitt

Taas joku av-mamma on kateellinen kun toinen on nuori, nätti, lahjakas ja rakastavassa suhteessa.

Vierailija
7/12 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että Erikasta ei saa puhua ilkeästi, hän seuraa palstaa itsekin ja pahoittaa mielensä! Niinkuin  silloin kerran nähtiin.

Vierailija
8/12 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tarkemmin miettii niin minä en ole tainnut kertaakaan kuulla hänen laulavan. Kummallista kun kyseessä on noinkin tunnettu henkilö ja hänen kuitenkin pitäisi olla laulaja.

Vierailija
9/12 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan lähinnä mitä hän pukee ylleen kansikuvaan

Vierailija
10/12 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu Wiskarin sanoittajat ja ikämiehiin mieltynyt tangokuningatar, tää on niinkuin jostain huonosta leffasta...

Vierailija
11/12 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Erika, aina niin pirteä ja kaunis. Moni muu naislaulaja saisi ottaa mallia. Toivottavasti tulee paljon hyvää musiikkia, sitä on kaivattu!

Vierailija
12/12 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti odota innolla, on vanhakin musiikki vielä kuuntelematta. En tiedä yhtään kappaletta häneltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme