Jos voisit olla jommankumman näköinen: Cindy Crawford (3-kymppisenä) vai Marilyn Monroe?
Kumman ulkonäön valitsisit?
Cindy https://i.pinimg.com/originals/1e/c4/90/1ec490cc15c06f6b38da98e210589fa…
Marilyn https://www.biography.com/.image/t_share/MTY2NzA3MDU5MTEzMzM4MTQ4/maril…
Kommentit (31)
Olisit pistänyt vähän enemmän vaihtoehtoja, niin olisi ollut mielenkiintoisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Marilyn Monroe on maailman yliarvostetuin "kaunotar", jonka lapsellinen lässytys ja äidillisen uhkeat ryntäät oli kova juttu joskus 50-luvulla, mutta ilman runsasta meikkiä ja sitä historialliasta arvostusta mikä hänelle jostain syystä on tullut aikansa glamour filmitähtenä, niin aivan keskinkertaisen näköinen tyllerö.
Et ilmeisesti ole nähnyt hänen leffojaan. Marilynissä oli ihmeellistä karismaa, joka ei välity valokuvista. Toki hän oli aika eri näköinen ennen "muuttumisleikkiä" (ja kauneusleikkauksia), mutta silti hänessä oli vaan "sitä jotain".
Itse olisin kuitenkin mieluummin Cindyn näköinen jos valita pitäisi. Eli Marilynin karisma ja Cindyn ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marilyn Monroe on maailman yliarvostetuin "kaunotar", jonka lapsellinen lässytys ja äidillisen uhkeat ryntäät oli kova juttu joskus 50-luvulla, mutta ilman runsasta meikkiä ja sitä historialliasta arvostusta mikä hänelle jostain syystä on tullut aikansa glamour filmitähtenä, niin aivan keskinkertaisen näköinen tyllerö.
Et ilmeisesti ole nähnyt hänen leffojaan. Marilynissä oli ihmeellistä karismaa, joka ei välity valokuvista. Toki hän oli aika eri näköinen ennen "muuttumisleikkiä" (ja kauneusleikkauksia), mutta silti hänessä oli vaan "sitä jotain".
Itse olisin kuitenkin mieluummin Cindyn näköinen jos valita pitäisi. Eli Marilynin karisma ja Cindyn ulkonäkö.
En nyt tiedä oliko sitten sitä karsimaa vai loistavasti tehty meikki ja valaistus. Oli ihan hukassa ja vietävissä. Ripustautui vääriin miehiin. Ei pahemmin laittanut itseään likoon näytellessään. Pääasia oli, että näytti ja kuulosti kauniilta ja seksikkäältä. Roolit toistivat samaa kaavaa. Varmaan veti kyllä katseita puoleensa noilla kurveilla ja tyhmän blondin ulkonäöllä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt kysymystä niin että kumpi on kauniimpi. Cindy on yksi maailman menestyneimmistä malleista. Tottakai hän on kauniimpi, jos sillä tavalla miettii. Itse kuitenkin samaistun enemmän Marilyniin ja tuntuu luontevalta valita hänet.
Miten niin "totta kai hän on kauniimpi"? Eivät suinkaan kaikki pidä malleja kauniina ja melkeinpä luulen, että Marilynin tyyppinen on ainakin miesten mieleen enemmän, tyttömäisessä söpöydessään ja kurvikkuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt kysymystä niin että kumpi on kauniimpi. Cindy on yksi maailman menestyneimmistä malleista. Tottakai hän on kauniimpi, jos sillä tavalla miettii. Itse kuitenkin samaistun enemmän Marilyniin ja tuntuu luontevalta valita hänet.
Miten niin "totta kai hän on kauniimpi"? Eivät suinkaan kaikki pidä malleja kauniina ja melkeinpä luulen, että Marilynin tyyppinen on ainakin miesten mieleen enemmän, tyttömäisessä söpöydessään ja kurvikkuudessaan.
En näe mitään tyttömäisen söpöä Marilynissä. Provokatiivsta seksuaalisuutta näen ja yrityksen viehättää miehiä. Varmaan onnistuikin. Jos ajattelee asiaa eri kantilta ja miettii kumman naisen haluaisi ystäväkseen niin luulen, että Cindy olisi siinäkin valintani. Marilyn olisi ollut varmaan ongelmallinen ystävänä.
Huono kuva Marilynistä ja täysin epätyypillinen Cindystä..
Vierailija kirjoitti:
Valitsisin Johanna Tukiaisen.
Oli kaunis ennen kuin alkoi käyttää päihteitä ja alkoholia ja vanheni ennenaikaisesti. Kauniit piirteet alunperin nuorena, tosin jo silloin hiukset vaalennettu huonokuntoisiksi ja meikki mauton, mutta ehdottomasti nätti ihminen kuitenkin.
Kumman vaan. Tuntisin kummankin ulkonäöllä itseni lottovoittajaksi.
Cindy olisin. Todella kaunis vieläkin. Marilynillähän oli ns lihaviakin kausia eli taipuvainen lihomaan. Voi tietysti johtua jostain lääkkeistäkin. Joutui myös psykiatriseen hoitolaitokseen joten mieleltään ja perimältään (äiti mielisairas) heikko. Kaunis oli oikealla stailauksella.