Jos voisit olla jommankumman näköinen: Cindy Crawford (3-kymppisenä) vai Marilyn Monroe?
Kumman ulkonäön valitsisit?
Cindy https://i.pinimg.com/originals/1e/c4/90/1ec490cc15c06f6b38da98e210589fa…
Marilyn https://www.biography.com/.image/t_share/MTY2NzA3MDU5MTEzMzM4MTQ4/maril…
Kommentit (31)
Ottaisin Marilynin naaman ja Cindyn vartalon.
Ottaisin Marilynin karisman ja Cindyn ulkonäön.
En ole nähnyt tarpeeksi kokovartalokuvia Cindystä valitakseni. Marilynilla on kyllä todella hyvä vartalo, eikä naamakaan pöllömpi, mutta ehkä Cindyn kasvonpiirteet tuntuvat omemmilta (ts. ovat lähempänä oikeita omiani). Mutta se vartalo on ehkä kasvoja tärkeämpi asia kuitenkin.
Itse asiassa ihan sama mulle. Molemmilla on sydämenmuotoiset kasvot ja suu töröllään, kummallakin on luomi tavaramerkkinä ja molemmat ovat aitoja brunetteja.
Marilynissähän miehiä on kiinnostanut lähinnä rinnat ja vartalo ylipäätään. Olen lukenut elämänkerran ja säälin syvästi. Kannattaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Marilynissähän miehiä on kiinnostanut lähinnä rinnat ja vartalo ylipäätään. Olen lukenut elämänkerran ja säälin syvästi. Kannattaa lukea.
Tuon aikakauden Hollywoodissa naisnäyttelijät nyt eivät olleet paljon prostituoituja paremmassa asemassa.
Palvottuja, joo, mutta alan sisällä pelkkiä lihanpalasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon aikakauden Hollywoodissa naisnäyttelijät nyt eivät olleet paljon prostituoituja paremmassa asemassa.
Palvottuja, joo, mutta alan sisällä pelkkiä lihanpalasia.
Eipä häntä väkisin maattu. Oli erittäin henkisesti sairas ja lopulta riisti hengen itseltään. Surullista.
Marilyn Monroe on maailman yliarvostetuin "kaunotar", jonka lapsellinen lässytys ja äidillisen uhkeat ryntäät oli kova juttu joskus 50-luvulla, mutta ilman runsasta meikkiä ja sitä historialliasta arvostusta mikä hänelle jostain syystä on tullut aikansa glamour filmitähtenä, niin aivan keskinkertaisen näköinen tyllerö.
Marilyn, en osaa kuvitella että olisin niin pitkä kuin Cindy.
Ehdottomasti Cindy - ilman luomea. Marilyniä ei voi verrata kuuna päivänä huippumalliin.
Kyllähän noista kahdesta Crawford on kaunotar, mutta Marilynissä on jotain haavoittuvaa ja herkkää, mitä taas ei Cindyssä ole. Mutta koska ei ole minussakaan, valinta on Cindy.
En ymmärtänyt kysymystä niin että kumpi on kauniimpi. Cindy on yksi maailman menestyneimmistä malleista. Tottakai hän on kauniimpi, jos sillä tavalla miettii. Itse kuitenkin samaistun enemmän Marilyniin ja tuntuu luontevalta valita hänet.
toi kuva marilynistä on tosi huono. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ???
ja toi kuva cindystä on tosi hyvä.
koen enemmän ite olevani marilyn, mus ei oo lainkaan samaa ku tos cindyssä jos ulkonäköä kattoo siis. joten vastaus on , en tiedä - en kumpikaan.
sanoisin siis marilyn. tosin en tossa kvuassa, mut ku kattoo muita kuvia niin marilyn on sievä ja cindy ehkä uljas mut ei mun tyyppiä koska itseki oon nii erilainen. :) :D
En kumpikaan noista, vaan 25-vuotias Brigitte Bardot.
Tää oli tosi vaikea itsellenikin. Cindy oli superhyvännäköinen ja kaunis, mutta Marilyn oli jotenkin tyttömäisempi ja söpömpi. Voin samastua Marilyniin enemmän joten valitsin hänet.
Ap