Gallup: Kuinka moni oikeasti odottaa huomista työpäivää?
Kuinka paljon odotat huomista tulevaa maanantain työpäivää?
Kommentit (17)
Ei helvata...kuka haluaa mennä töihin?
Olen keikkalaisena. Ihan omasta tahdosta otin työvuoron huomiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ei helvata...kuka haluaa mennä töihin?
Onnellinen ihminen, joka rakastaa työtänsä?
Toivottavasti sinäkin voisit löytää hyvän työn!
Nukun aamulla pitkään, keitän kahvia ja ehkä lähden lenkille.
En ole hakenut enkä saa mitään tukia. Pärjään hyvin ilmankin.
Elämä on aika ihanaa 😊
Ei tarvitse mennä, olen ansaitulla "eläkkeellä" eli elän säästöilläni vielä 10v jolloin pääsen oikealle eläkkeelle.
Riittäisipä jokaiselle kivoja työpaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Riittäisipä jokaiselle kivoja työpaikkoja.
Huonon työpaikan voi melko pienellä vaivalla vaihtaa parempaan.
Minä, asun yksin ja tapaan käytännössä muita ihmisiä vain töissä.
Onneks on vp. Sitten taas 12 päiväinen työviikko edessä. Tänään oli myös vp, ja sitä ennen 10 työpäivää. Huomenna vaan laiskottelua.
Suoraan sanoen hyi s-tana. En menisi ellei olisi pakko. Idiootteja asiakkaita palvelemaan taas surkealla tuntitaksalla. Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanoen hyi s-tana. En menisi ellei olisi pakko. Idiootteja asiakkaita palvelemaan taas surkealla tuntitaksalla. Elämä on.
Olisiko mahdollista kouluttautua että pääsisit pari porrasta ylöspäin?
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni menen, koska lähden huomenna viikon mittaiselle työmatkalle (seminaari, jossa ei pakollista ohjelmaa) Otan tämän loman kannalta, jossa samallatoivottavasti oppii jotain uutta.
Toivottavasti et lomaile veronmaksajien piikkiin.
Tykkään työstäni mutta ilmapiiri on ollut viimeaikoina kireä, siksi en haluaisi mennä töihin.
En odota erityisemmin, mutta ei sinne niin kamalaakaan ole mennä. Aamuherätys väsyttää jo valmiiksi ja vähän ahdistaa. Muuten olen ihan positiivisella mielellä.
Olen ollut monta viikkoa sairaslomalle, oikeastaan kesälomasta lähtien. Alkaa jo riittää kotona nujuaminen, joten kiva mennä huomenna töihin.
En kyllä osaa sanoa kuinka pian alkaa taas ottaa se työ päästä mutta pitää nauttia nyt kun kerrankin odottaa työpäivää.
Tykkään työstäni, mutta tykkään enemmän vapaapäivistä. Ja siitä, ettei tarvitse herätä viideltä.
Mielelläni menen, koska lähden huomenna viikon mittaiselle työmatkalle (seminaari, jossa ei pakollista ohjelmaa) Otan tämän loman kannalta, jossa samallatoivottavasti oppii jotain uutta.