Aikuisia K-poppiin hurahtaneita?
Muita kohtalotovereita?
Tämä on kyllä vähän sellainen arkaluontoinen asia, mitä en livenä myöntäisi kenellekään. Teininä inhosin ns. poikabändejä, tuntuu siis uskomattomalta että nyt kolmekymppisenä fanitan sellaista täysillä.
Tiedän, että varttuneempia "noona" faneja on muitakin, mutta helkkarin vaikea heitä on netistä löytää. Ovat kai yhtä hiljaa teinifanilauman keskellä kuin minäkin.
Kommentit (12)
Täällä toinen joka on hurahtanut K poppiin ihan täysillä ja kehtaa reippaasti myöntää sen. :)
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen joka on hurahtanut K poppiin ihan täysillä ja kehtaa reippaasti myöntää sen. :)
Hienoa! Ehkä pääsen itsekin vielä tuohon pisteeseen. :)
Fanitatko mitään tiettyä, onko sinulla nettikavereina muita faneja, ja miten fanitus ylipäätään näkyy elämässäsi? Anteeksi että kyselen, mutta oma fanitukseni on kovin yksinäistä. Ostelen levyjä ja muuta sälää, seuraan somessa keskusteluja ja katselen uusimpia kuvia ja videoita, ja siinä se.
-ap
Vierailija kirjoitti:
mitä se on?
Korealaista popmusiikkia. :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Ehkä pääsen itsekin vielä tuohon pisteeseen. :)
Fanitatko mitään tiettyä, onko sinulla nettikavereina muita faneja, ja miten fanitus ylipäätään näkyy elämässäsi? Anteeksi että kyselen, mutta oma fanitukseni on kovin yksinäistä. Ostelen levyjä ja muuta sälää, seuraan somessa keskusteluja ja katselen uusimpia kuvia ja videoita, ja siinä se.
-ap
En korosta itseäni mitenkään muuten kuin jos kysytään musiikkimakua. En kuuntele kotimaista musiikkia juurikaan, joten on hassua jos joku mainitsee uudesta artistista tai biisistä. :D 95% kuuntelen pelkkää korea poppia, koska se tekee minut iloiseksi. :) Ole rohkeasti oma itsesi, koska väärät ihmiset putoavat yleensä pikaisesti kelkasta. Minulla on korealaisia ystäviä ja kuuntelen k poppia, seuraan uutisia somessa ja katselen myös kuvia. :)
Gun-namnam Style on hyvä - muita en tiedäkään...!
Joo ei,pennut palstoilla ja varsinkin youtubessa kouhkaamisineen tappoi viimeisetkin fiilikset k-ja j-poppiin(kuuntelin noin 10 vuotta sitten,ennen kuin korea kouhkaaminen alkoi). älä kuuntele sitä koska se on niin ihq pop in nykyään,valitse oma tiesi: p
Taidat kyllä olla noin parikymppinen että nuori vielä..
Vierailija kirjoitti:
Joo ei,pennut palstoilla ja varsinkin youtubessa kouhkaamisineen tappoi viimeisetkin fiilikset k-ja j-poppiin(kuuntelin noin 10 vuotta sitten,ennen kuin korea kouhkaaminen alkoi). älä kuuntele sitä koska se on niin ihq pop in nykyään,valitse oma tiesi: p
Taidat kyllä olla noin parikymppinen että nuori vielä..
Olen 35, mutta kiitos vinkistä. :P
Vierailija kirjoitti:
Gun-namnam Style on hyvä - muita en tiedäkään...!
Seitsemän vuotta sitten oli PSY Gangnam style
Onhan niitä, mutta jossain vaiheessa joko loppuu asiasta kertominen tai sitten vedetään ihan överiksi. Aloitin itse seiskaluokkalaisena kuuntelemaan BoAa, joskin ensin japaniksi. Siitä kuitenkin jatkui muihin laulajiin ja bändeihin, nyt ikää 26. Paras kaveri on myös sattumoisin korealaisen musiikin ja draamojen fani, joten välillä linkitellään toisillemme hyviä kappaleita ja keskustellaan näistä. Hän 28.
Mä olen ihan avoimesti k-pop fani, mutta tunnen ainoastaan yhden joka tykkää myös.
Harvassa ovat kaverit jotka sietävät kuunnella, joten tyydyn enimmäkseen kuuntelemaan yksinään kotona. Tuulee laulettua ja tanssittua samalla, joten parempi vaihtoehto tuo yksinään kuuntelu kylläkin on. 😂
Lapsenikaan eivät siitä tykkää, vaikka kuuntelevat kyllä pakostakin. Meillä tosin kotona sääntönä että jokainen saa kuunnella sitä mitä haluaa ja se vaatii välillä vuorottelua
mitä se on?