Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Tempur oikeasti hyvä tyyny? Auttaako niska- ja päänsärkyyn?

Vierailija
15.09.2019 |

Onko kenelläkään Tempur-tyynyä ja onko se hintansa arvoinen? Kärsin niskakivuista, jonka arvelen tulevan yön aikana, koska niska on aamulla ihan jäykkä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin saanut kuvattua hyvön "mainoksen" kun taapero paiskasi sen kaksin käsin maahan päänsä yli ja huusi "KOVA". Oli niin kova että korvanikin kipeytyi. Mäkeen jouti.

Patjanakin Jyskyn wempur on ylivoimainen. Pehemiämpi ja maksaa vain murto-osan.

Vierailija
2/7 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii todella hyvin Tempurin Millenium-tyyny. Mutta en silti tiedä, onko se hintansa väärti kun hinta on vaahtomuovityynyksi aivan järkyttävä. Pitäisi varmaan jaksaa perehtyä muihinkin vastaaviin ja vähän testailla ja vertailla, tuskin on kuitenkaan korvaamaton. Mutta hyvä se minusta kyllä on, tai ainakin mulle sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei sopinut Tempur-tyynyt ollenkaan. Patja on hyvä

Vierailija
4/7 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tension neck parani tempur tyynyllä. Aluksi epäilyttää sen niin erillainen muotoilu ja erilainen ensituntuma koska on ködessä tuntuu kovalta. Mutta muotoilu onkin tosi törkeää jotta se sopii nukkumaasentoon anatomisesti oikein ja se ns kovuus on völttämätöntä jotta myös tukee eli toimii tehtävässään. Mutta vaikka minulla on jämäkkä mallinen tyyny niin käytössä se on painetta vähentävä eli ei tunnu ollenkaan kovalta pään alla nukkuessa.

Tempurilla on pehmeitäkin malleja. Mutta ne ei taas ole mulle hyviä koska olen leveäharteinen ja trviysen tukea niskalle. Pehmeät ja matalat perinteisen malliset tyynyt ei sovi minulle.

Eli tyyny on valitttava henkilökohtaisesti sopivalsi kuten silmälasit tai kengät!

Jotkut käyttäjät tarvitsevat pari tottutteluyötä käytön alussa mutta sen jälkeen eivät vaihtaisi tyynyään toiseen.

Vierailija
5/7 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskin parikymmentä vuotta vanha malli on ollut hyvä. 2 vuotta sitten ostin "samanlaisen" mökille ja se oli aivan paska, kova kuin kivi.

Famillonin Ergot on käytössä nyt, niistä tykkää koko perhe. Lapsella koko S. Hinta vaan on "ihan kiva".

Vierailija
6/7 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelle ja hän pystyi pari kuukautta sen kanssa nukkumaan, kun niin selitettiin, että siihen pitää tottua. Sen jälkeen lensi roskikseen, se vain oli huono.

En siis suosittele, halvemmallakin saa hyviä tyynyjä, ts. halvemmalla saa huimasti parempia tyynyjä.

Vierailija
7/7 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tempur ombracio, eka en osannut nukkua sen kanssa oli liian kova ja pehmeneminen kesti liian kauan. Tällöin oli talvi ja meillä on sisällä melko viileä. Nyt otin sen uudestaan käyttöön, 2 yötä takana ja ei ongelmia. Hyvin olen nukkunut, tiedä sitten kun ilmat viilenee..

Jyskin tyynyistä en ole pitänyt. Ovat liian pehmeitä ja menettävät nopeasti muotonsa.