Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako jankuttajariitelijää tällä palstalla on?

Vierailija
15.09.2019 |

Tällä palstalla harrastetaan usein sitä että jotkut alkavat jossain keskustelussa jankuttaa ja riidellä useiden kymmenien viestien verran. Toistavat vain sitä samaa tolloilua ja solvaavat toisiaan. Ja usein se riidan aihe ei edes liity aloituksen aiheeseen.
Joku varmaan sanoisi että täällä on kaksi jankuttajaa jotka aina riitelevät keskenään.
Mutta minä uskon että täällä on vain yksi jankuttaja ja hän riitelee itsekseen, hän itse kirjoittaa ne kaikki viestit. Ajattelen näin siksi että en usko että Suomessa voi olla kahta sellaista jankuttajahullua. Kaksi on liikaa näin pieneen maahan, se on liian epätodennäköistä. Joten jankuttajia voi olla Suomessa vain yksi.
Mitä mieltä olet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen jankuttamista? En ole koskaan nähnyt. Mistä sinä olet sellaista saanut päähäsi että täällä jankutetaan? Sinä vain jankutat! Lakkaa jankuttamasta! Senkin jankutijankutijankuti!

Vierailija
2/6 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokaa piimää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen jankuttamista? En ole koskaan nähnyt. Mistä sinä olet sellaista saanut päähäsi että täällä jankutetaan? Sinä vain jankutat! Lakkaa jankuttamasta! Senkin jankutijankutijankuti!

Miksi tätä alapeukutettiin? Mitä? Menikö tunteisiin kun tiesit olevasi jankuttaja? Ei se sillä parane että alapeukutat! Lakkaa jankuttamasta!

Vierailija
4/6 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainuttakaan jankuttajaa ole oikeasti olemassa, ei kukaan voi olla niin sairas. Kaikki jankuttajat on vain palkattuja trolleja. Siis Putintrolleja tms.

Vierailija
5/6 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on näitä oikeassaolijoita, joita kohtaa, kun olet yhteydessä johonkin valtion firmaan...

Vaikka tekisit kaiken oikein, heiltä tulee läksyttävän sävyyn juttua.

Vierailija
6/6 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä riitelen monipuolisesti ja ihan sen mukaan miten huvittaa.