Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihdoinkin työtön :)

Vierailija
13.09.2019 |

Että oon odottanut että työt loppuu että on kerrankin aikaa itselle ja saa nukkua niin pitkään kuin nukuttaa. Lapset aikuisia ja omissa huusholleissaan joten ei mitään hätää. Olen nyt monen halveksima sossun asiakas.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä haaveilen samasta. Tuntuu tällä hetkellä, että olen vain niin totaalisen uupunut työelämään. Pienempi tulotaso ei haittaisi, koska säästöjä on useampi kymppitonni. Tulotasoni on hyvä. En vain yksinkertaisesti jaksa enää työelämän vaatimuksia tai tulostavoitteita. Onneksi on perjantai, yritän nyt olla murehtimatta edes hetken. N38

Vierailija
22/22 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisenä sitä on vielä (siltä tuntuu) koko maailma avoinna, töitä saa kun vähän ilmasee kiinnostusta ja aikaakin on loputtomiin tehdä vaikka ja mitä. Odota pari vuotta niin valkenee sullekin se ikävä totuus että kun täytät neljäkymmentä samat työpaikat meneekin nuoremmille eikä kukaan halua kuullakaan susta. Ellet ole lääkäri tms. joilla riittää duunia eläkeiän jälkeenkin.

Vierailija kirjoitti:

Ai että mä haaveilen samasta. Tuntuu tällä hetkellä, että olen vain niin totaalisen uupunut työelämään. Pienempi tulotaso ei haittaisi, koska säästöjä on useampi kymppitonni. Tulotasoni on hyvä. En vain yksinkertaisesti jaksa enää työelämän vaatimuksia tai tulostavoitteita. Onneksi on perjantai, yritän nyt olla murehtimatta edes hetken. N38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi