Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu tehdä töitä itseä paljon fiksumpien

Vierailija
12.09.2019 |

osaavien, paremmin koulutettujen kanssa? Miltä tuntuisi päivittäin huomata olevansa työyhteisön se tyhmin, idiootein ja yksinkertaisin? Ja saisit kuulla siitä vielä vihjauksiakin, siitä omasta tyhmyydestä. Työkaverien naureskelu siitä mitä se idiootti tänään taas laukoi tai jätti ymmärtämättä. Miltä tuollainen tuntuisi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta haaveilen siitä, että olisin työyhteisön tyhmin. Katkeroituneet ovat pahimpia.

Vierailija
2/6 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oikein. Minulla on tapana esittää tyhmää ja antaa muiden näyttää itsestään pahinta mahdollista luonnettaan ulos. Sitten naureskelen sisäisesti ja esitän ymmärtämätöntä heh heh.

Tulee itselle ylväämpi olo. Vähän sama tilanne kuin tupakoija vs tupakoimaton. Tupakoimaton tuntee itsensä automaattisesti paremmaksi.

Tajuatte varmasti yskän. Siksi minä olen lopulta se paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen toi työpaikan tyhmin.

Vierailija
4/6 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Aina kun olen aloittanut jossain työssä, olen luonnollisesti ollut se kokemattomin ja jonkun verran haparoivin askelin etenevä, mutta eivät työkaverini ole koskaan nauraneet minulle tai antaneet vaikutelmaa että naureskelisivat selkäni takana. Onhan oma osaamattomuus ollut välillä turhauttavaa, mutta aina olen tiedostanut sen, ettei kukaan ole seppä syntyessään.

Tyhmänä en ole koskaan pitänyt itseäni. Kuten kaikki muutkin, tiedän olevani vähintään keskimääräistä älykkäämpi :D

Ja vaikka joskus tulisi vastaan joku minuakin älykkäämpi, niin aina olen kuitenkin tarpeeksi älykäs itselleni.

Vierailija
5/6 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia työpaikkoja noi missä luokitellaan ihmisiä tyhmyyden perusteella. Ilkeitä ja pahantahtoisia.

Vierailija
6/6 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tiimissä, missä kaikilla muilla paitsi minulla on samankaltainen koulutus. En osaa ajatella samalla tavoin kuin he ja tunnen sen vuoksi usein olevani huonompi kuin he. Huono ja tyhmä.

Oikeasti kyse on vain siitä, että minun substanssini on toinen kuin heidän. Omissa työtehtävissäni en tunne olevani tyhmä tai huono.