Meni ihan täysin maku Loiriin kun kuulin, että on käyttänyt huumeita
Kommentit (41)
Loiri varmaankin haisee, elintapojensa perusteella.
Hörähdin hieman sille kun se oli liukastunut omaan spermaansa.
tämän avautumisen johtosta hänen ei enää kannata dottaa elokuvarooleja.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy yhyy wää wää ap
Todella tyhmä kommentti
Äitini alkaa olla kohta lähemmäs 90-vuotias ja Loiri on aina ollut yksi hänen suosikkinäyttelijöitä ja -laulajiaan. Ei tunnu kivalta katsoa sivusta miten kipeää tämä ottaa. Että hänen piti vielä eläessään nähdä tämä elostelulla mässäily.
Turhapurot tullaan kieltämään niiden sisältämän vääristyneen naiskuvan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka? Eikös niissä yleensä naiset olleet ainoita, joilla oli järkeä päässä? Vai tätäkö tarkoitit?
Vierailija kirjoitti:
No voit saman tien menettää makusi sitten suunnilleen kaikkiin artisteihin ja taiteilijoihin. Ja joka toiseen vastaantulijaan.
Lähde, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan artistit ole nykyään enää päihteiden käyttäjiä. Loirin ikäpolvi oli, mutta niistä ajoista on viisastuttu. Useimmat huippuartistit ymmärtävät varoa tätä ammattitautia. Älkää levitelkö tuollaista väitettä, että päihteet olisivat ok artistien elämässä. Varsinkin nuorten idolit ovat hyvin tietoisia siitä, että mestyksekkään uran voi tehdä terveellä tavalla.
Justjust. No mites ois toi Sillanpään Jartsa?
Vierailija kirjoitti:
Ja onhan Uuno hahmonakin selvä kannabiksen krooninen käyttäjä.
Jatkuvasti nälkä ja ihan pihalla kaikesta.
Silti suomalaiset jotekin symppaa tätä koko kansan pössypäätä.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan artistit ole nykyään enää päihteiden käyttäjiä. Loirin ikäpolvi oli, mutta niistä ajoista on viisastuttu. Useimmat huippuartistit ymmärtävät varoa tätä ammattitautia. Älkää levitelkö tuollaista väitettä, että päihteet olisivat ok artistien elämässä. Varsinkin nuorten idolit ovat hyvin tietoisia siitä, että mestyksekkään uran voi tehdä terveellä tavalla.
juujuu ja lehmät lentää. Itse ollut pari kertaa jatkoilla, jossa on ollut eturivin artisteja ja kuule kyllä siellä nuuskitaan nenään yhtä jos toista. Vessaankaan ei meinaa päästä tarpeita tekemään, kun kopeissa joku 5 ihmistä kierrättää kännykkää ja seteliä..
Onko sulla ollut joskus makua Loiriin kohtaan?
Mikä maku? Loiri on ollut pelkkää pazkaa aina.
Mua ällöttää kun läväytetään kaikki panojutut spermoineen esille kuin ainakin huomionkipeyteen. Luulisi löytyvän muutakin matskua parisuhteista. Tympeää. Puheenaihetta kas pitää olla..
Loiri on suuri kaikesta huolimatta kirjoitti:
No huikaisevan uran Loiri on tehnyt huumeista huolimatta, rahaakin kertynyt kivasti- onnellinen mies.
Itse arvostan Loiria monipuolisena taiteilijana
Loiri on suurin paskahousu kaikesta huolimatta
Vierailija kirjoitti:
Taidat kasvaa parhaillaan tynnyrissä...
Justin Bieber metoissa:
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää kun läväytetään kaikki panojutut spermoineen esille kuin ainakin huomionkipeyteen. Luulisi löytyvän muutakin matskua parisuhteista. Tympeää. Puheenaihetta kas pitää olla..
Meinaatko, että mieluummin olisit lukenut kirjan: Loiri- näin leivoin vaimoni kanssa pullaa ihastelimme kukkia -kirjan?
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa tolla jätkällä kauheasti mitään muuta liikkuu päässä.
Mainitset varmasti joitain esimerkkejä tällaisista supersankareista? Odota, minä autan: Juha Tapio.
Oliko muita?