Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisitte minuna, jos teillä olisi edessänne aktivointisuunnitelmameeting te-virkailijan ja sos.tston virkailijan kanssa, ja teillä olisi...

Vierailija
12.09.2019 |

...yhtenä oireena suoliston ongelmat, nimittäin eilenkin kävi nyt niin, että ihan tästä tuolista nousin ja olin menossa vessaan, niin lurahti ruokalusikallinen pöksyihin! Miten ihmeessä mä selviän tuosta istunnosta, joka ei anna mulle mitään muuta kuin rupia sieluuni?????

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskoisi miten hitaasti aika voi kulua te-kuulusteluissa...

Vierailija
22/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluankin ottaa tukihenkilön mukaani filmaamaan sen tilanteen, kunnes pyörtyä kupsahdan lattialle, ja te-toimiston virkailija ja sosiaaliohjaaja nostavat minut ylös lattialta ja yrittävät virvoitella minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut IBS 30 vuotta eikä koskaan ole tullut sonnat housuun vielä tuollaisessa tilanteessa koska jätän aamupalan ja lounaankin väliin jos on joku tärkeä juttu päivällä tai pitää matkustaa pidemmälle. 

Juoda voi toki jotain esim. mehua jossa on sokeria niin ettei verensokeri mene liian alas, pieniä määriä kohtuullisin väliajoin.

Se on turha nyt tuota asiaa liittää siihen että käy jossain työkkärissä ihan kuin siellä ei olisi vessoja, turha sitä on stressata, kaikissa paikoissa joissa on ihmisiä töissä on myös vessat koska siellä luultavasti on jokaisella jossain vaiheessa myös vessahätä, ihmisiä kun ovat.

Vierailija
24/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaapas, millainen lemu alkaa virkailijan huoneessa leijumaan, kun mulle sattuu siinä suhteessa ns. huono päivä?

Ap.

Jos paskannat housuusi työkkärissä, ne määrää sinut typpiin ja joudut lajittelemaan elektroniikkarojua kierrätyskeskukseen.

Vierailija
25/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluankin ottaa tukihenkilön mukaani filmaamaan sen tilanteen, kunnes pyörtyä kupsahdan lattialle, ja te-toimiston virkailija ja sosiaaliohjaaja nostavat minut ylös lattialta ja yrittävät virvoitella minua.

Edellisen kommentin kirjoitin sitten minä = Ap.

Uskokaa tai älkää, mutta näin on asian laita, meitä sairaita pitkäaikaistyöttömiä juoksutetaan tommosissa tapaamisissa, jotka eivät ota eivätkä anna mitään meille työttömille!

Kaikki tämä vain siksi, etteivät vakuutusyhtiöt älyä päästää meitä työkyvyttömyyseläkkeelle, kun se on nääs meistä kipeytyneistä työttömistä kiinni tämän valtion monen muun meidän parissa pyörivän kuukausittainen tili, joka kilahtaa heidän pankkitileilleen pyörittäessään tätä rulettia valtiovallan päättäjien päättömien lakipykälien säätäjien päätöksistään johtuen!

Vierailija
26/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs (aktivointi)suunnitelmia tuossa tilanteessa yleensä voi tehdä, jos koko ajan liemet valuu? Millaista työtä on tarjolla tällaiselle henkilölle? Kaipa tuo "pitää laittaa cv:n yhteyteen mukaan", jotta työnantaja katsoo haluaako jonkun vessajuoksijan tai haisulin avokonttoriinsa tai kakkivan tätin muiden pikku kakkipeppujen kera päiväkotiin tai mihin nyt on ap menossakaan sitten.

Vierailija
27/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin lisää paskaa housuun vaan!

Vierailija
28/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperista semmoinen sikari ja kinkkujen väliin. Pysäyttää pienten tulo housuihin tosin sen joutunee siellä paikalla varmaan vipata heillä roskiin samalla kun teet uuden ja tunget tilalle.

Ja joo voi vaan lakonisesti todeta ettei ole ennustettavissa tai tunne mitenkään muutenkaan ja johtaa aina nopeasti potkuihin. Mutta senkun jatketaan loppupeleissä turhaa aktivointijuttelua.

Vierailija
29/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tosin ehdottanevat sairaseläkkeen jonka tasoa tai mitään muutakaan eivät osaa asiasta sanoa. Jonka vain jouduin toteamaan että juuei, jatketaan vaan tätä pelleilyä koska tää nykyinen 10h/kk ja 900e nettona onnistuu edelleen. Ja sairaseläke tuskin korvaisi nuo menetykset kun ei enää saisi tehdä mitään töitä.

Että jos vaan toteat ettei mikään muutu ja kaikki on hyvin ja diipadaapa.

Vierailija
30/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon.

Vierailija
31/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaapas, millainen lemu alkaa virkailijan huoneessa leijumaan, kun mulle sattuu siinä suhteessa ns. huono päivä?

Ap.

No sitten saattaa tulla aktivointisuunnitelmaan muutoksia?

Vierailija
32/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten tosin ehdottanevat sairaseläkkeen jonka tasoa tai mitään muutakaan eivät osaa asiasta sanoa. Jonka vain jouduin toteamaan että juuei, jatketaan vaan tätä pelleilyä koska tää nykyinen 10h/kk ja 900e nettona onnistuu edelleen. Ja sairaseläke tuskin korvaisi nuo menetykset kun ei enää saisi tehdä mitään töitä.

Että jos vaan toteat ettei mikään muutu ja kaikki on hyvin ja diipadaapa.

TÄH! Saahan sairaseläkkeellä tehdä töitä. Saa palkankin siitä.

Vierailija
33/33 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko kapakkarahoilla ennemmin ostaa suojavarustusta pöksyihin. Toisaalta taas haittaa vähemmin pakat housuissa, kun on kännissä. Itselläni sama vaiva ja reseptillä saan Imodeumia, jota otan kun tarve vaatii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän