Boutique loulou
Onko kenelläkään (tuoreita) kokemuksia ko. firmasta? Googlettamalla löytyi vain hieman vanhempia keskusteluja.
Oma tilanteeni on se, että olen tilannut tuolta tuotteen 31.8. Tuotteen sivulla toimitusajaksi luvataan 4-7 päivää. Tilaus ei ole vieläkään edes lähtenyt matkaan. Asiakaspalveluun olen laittanut viestiä maanantaina, mitään vastausta ei ole tullut. Olen jo maksanut tuotteen, mietin että lähettävätkö he sitä ollenkaan!!
Muita kokemuksia?
Kommentit (36)
Itse meinasin viikolla tilata. Hyvä etten tilannut jos nyt näin. Ei mulla muuta kuin upata jos jollain hyvä kokemus että uskaltaisi.
Tilasin kaksi kuukautta sitten kengät, jotka maksoin tilaushetkellä. Olen kahdesti soittanut perään, kun luvatussa 20 arkipäivässä ei ole kuulunut mitään. Tänään tuli ilmoitus maksuyhtiöltä, että raha on palautettu. LouLou ei siis ole ilmoittanut mitään siitä, ettei toimita maksettua tuotetta. En tilaa yhtään mitään enää tältä firmalta.
Välttäkää tätä kauppaa.
Eivät vastaa sähköposteihin, puhelimessa lupaillaan kaikenlaista, annetaan jopa seurantakoodi joka ei oikeasti lähde yhtään mihinkään. Rahojen palautusta odotellessa.
Täh, oikeesti?? Oon vuosikausia tilannut sieltä kaikenlaista ja aina menny niinkuin piti. Onkohan konkurssi tulossa tai...?
Varokaa paikkaa, lähetystä ei tule mutta rahat kelpaavat. Itse ilmoitin asiasta kuluttaja asiamiehelle. Ytjn mukaan omustaja ei ole suomalainen.
Välttäkää tätä kauppaa. Yli kuukausi sitten tein tilauksen eikä tuotteet ole vieläkään saapuneet. Harmikseni maksoin tuotteet tilauksen yhteydessä. Eivät vastaa viesteihin eivätkä puhelimeen. Onneksi tilaukseni oli vain alta 30e mutta ei ole mukava tunne tulla huijatuksi!!
Itse Jokinen vuosi tilasin naamiaisasua sieltä. Odottelin useamman viikon ja ihmettelin kun mitään ei kuulu. Laitoin s postia ja sitten kertoivat että kyseistä tuotetta ei ole enää varastossa. Mutta mitään ei siis sieltä päin ilmoitettu. Rahat palauttivat sitten siinä vaiheessa kun sanoin että ne haluan
En tilaa kyseisestä puljusta enää ikinä mitään, yli kaksi kuukautta sitten tein tilauksen, ei ole tullut eikä mitään tietoakaan asiasta. Surkea "boutique".
Ap tässä. Sain lopulta tilaukseni 5 viikon odotuksen jälkeen. Mitään vastausta ei ikinä tullut tiedusteluun siitä, mikä toimituksessa kestää.
Voivoi, saankohan tuotteita ollenkaan? Maksoin klarnalla, tuotteet eivät ole lähteneet sieltä mutta lasku tuli jo. Laitoin ko kaupan aspaan viestiä, ei vielä vastattu. Klarnalla kai on joku ostajan turva jos tuotteita ei ala kuulua?
Voi ei! Itselläni samansuuntainen kokemus lähiaikoina. Kävi heti mielessä onko omistajalla kaikki hyvin. Tilasin monta vuotta sitten ekan kerran ja sain paketin melkein heti. Nyt ei käynyt niin.
Hmm, uskaltaako tuolta tilata laskulla, eli ei maksa heti vaan vasta kun tuote on tullut?
Vierailija kirjoitti:
Hmm, uskaltaako tuolta tilata laskulla, eli ei maksa heti vaan vasta kun tuote on tullut?
Oliko siellä joku muu vaihtoehto kuin klarna-lasku? Mulle ainaki se ostos tuli jo näkyviin klarnalle, vaikkei oo tullut mitään ilmoitusta että olisi edes lähetetty tuotteita.
Sama homma, tilasin jo heinäkuussa, osa tuotteista tuli (varmaan yli kuukauden toimistusajalla), mutta yksi tuote puuttui. Soitin heti, luvattiin lähettää jälkikäteen. Nyt jo kolmas reklamaatio, asiakaspalvelu ei vastaa mitään. Kurja juttu, koska aiempi kokemus oli positiivinen ja haluaisin jatkossakin voida tuolta tilata, ei vaan enää uskalla.
Älkää tilatko!! Tilausta ei lähetetä, sähköpostiin ei vastata, vasta tauotta kun puhelimitse pommitat sinne puoli tuntia vastaavat ja mitään ei kuukauden jälkeen ole edes pakattu!
Varokaa ihmiset näitä ja varoittakaa muitakin!
Kuulin joskus myös hyvää ja en halunnut uskoa lukemaani pahaa.
Nopea toiminta myös asiakkaalta plussaa, jottei jää pyörimään huijarit markkinoille! 🤨
Up!