Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: "Moni ei käsitä, mitä lääkäri sanoo, ja sillä voi olla suuri merkitys terveydelle – Tutkija antaa viisi neuvoa, jotka kannattaa muistaa vastaanotolla"

Vierailija
12.09.2019 |

Joko tästä on keskusteltu? Miten vasta nyt havahdutaan siihen, että lääkäri tarvii asiakaspalvelusta(kin) tuttuja vuorovaikutustaitoja?

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000006236141.html

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteissa joku kirjottaa, kuinka lääkäri ei kuule ollenkaan, mitä asiakas sanoo.

Viimeisin oma kokemukseni on täysin sama: lääkärillä oli käsitys X jo ennen saapumistani ja hän ei kuunnellut ollenkaan. Jäi todella

huono fiilis. Onko liikaa pyydetty, että KUUNTELISI edes mitä hänelle puhutaan?

Vierailija
2/2 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee sieltä Kannasta, niin huomaa että lääkäri on käsittänyt asiat vähän sinne päin.

Myös psykologilla käymisen jälkeen on TOOOOSI kiva lukea Kantaa. Kun on tuntenut tulleensa ymmärretyksi, ja sitten Kantaa lukiessa tajuaa, että psykologi on käsittänyt täysin väärin koko jutun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla