Sisko sanoi toivovansa minulle onnettomuutta (sanoi myös paljon muuta)
En käsitä miten sairas täytyy olla päästään, että kehtaa sanoa tuollaisia törkeyksiä yhtään kenellekään. Tappelimme siitä sukulaisesta x, tai hänen takiaan.
Sisko on nyt aikuisena oikein kovis ja kiroilee, vaikka meillä kotona se ei ollut hyväksyttyä. Eli aina suuttuessaan minulle viljelee kirosanoja ja sanoi, että olen selkeästi mut-potilas, kun KUVITTELEN että ihmiset valehtelevat minulle. Noh, olenpahan vain saanut todeta sukulaisen x VALEHDELLEEN, että en minä tyhjästä niitä asioita revi. Tämän kerroin myös siskolle. Oma on ongelmansa jos uskoo kaiken sinisilmäisesti. Sukulaisen tapoihin kuuluu liioittelu ja suorastaan valehtelu, vain säälin maksimoimiseksi. Sitten sisko sanoi, että toivoo minun murtavan luitani, niin ymmärrän, ettei siinä kunnossa hypitä pitkin poikin. Muuten hyvä, mutta en usko sukulaisen murtaneen mitään OIKEASTI. Niin ne venähdykset ovat ennenkin muuttuneet hänen sanoissaan murtumiksi. Olen täynnä hänen valheitaan ja siskon sairaita juttuja. Blokkasin siskon varmaan ekaa kertaa ikinä whatsapissa. Tässä jos jossain asiassa hän ylitti rajan ja pahasti. Miten sitten suu pantaisiin, kun joutuisin vaikka auto-onnettomuuteen sen jälkeen, kun on toivonut minun murtavan luitani? K*sipää ja sairas ihminen.
Ps. Minä OLEN mr-potilas, mutta siitähän sisko ei tiedä tuon taivaallista. Mitenköhän suu pantaisiin, jos kertoisin kaikki ne it--se murha-ajatukset ja ihan kaiken, minkä johdosta joudun syömään lääkkeitä? Olisi hiljaista sen jälkeen.
Kommentit (4)
Sisko on eräälle perheenjäsenelle aina niin mielinkielin (koska tällä perheenjäsenellä on rahaa.) Kopioinkin sanasta sanaan siskon sairaat viestit ja lähetin tälle Perheenjäsenelle. Sisko saa nyt itse keksiä selityksen sille, miksi luonteensa muuttuu niin radikaalisti, kun kääntää selkänsä tälle Perheenjäsenelle. Kaksinaamaisuuden perikuva.
Itse asiassa tuo veto oli täydellinen. Nimittäin nyt jos Perheenjäsenen silmät eivät edelleenkään aukea siskon show'lle, niin vika on täysin hänessä itsessään. Hänellä on nyt todiste siitä, miten siskon luonne vaihtelee sen mukaan, onko tekemisissä minun vai hänen kanssaan.
Nyt on homman nimi sellainen, että sisko pysyy estettynä ja samoin sukulainen x. En tiedä kuinka kauan, mutta voi mennä pari kuukauttakin. Olen korviani myöten täynnä sitä kiljumista ja huutamista ja sairaita juttuja, joita sisko suoltaa. Itkin viime yönä, vaikken olisi halunnut alentua tuollaisen takia. Siskon jutut ovat vain niin sairaita!! Ei normaali ihminen kommunikoi noin.
selkeästi mt-potilas*
Puhelin vaihtelee sanoja. Ap